Sainpa riidan erään ystäväni kanssa tänään aikaiseksi..
Hän on myös kummi lapseni äiti..
Sanoin vain,etten tykkää,että luvataan jotain ja sit ei pidetä sitä eikä edes ilmoiteta..
Sanoin myös etten jaksa enää joka viikonloppu olla kuuntelemassa hänen itkujaan miehestään..
Jonka luo aina vaan palaa teki mitä vain..
Multa ei ainakaan arvostusta tipu miehelle joka ei voi olla edes yhtä viikonloppua tai edes viikolla ottamatta...
Sit kännissä jättää muijansa ja haukkuu kaikki muut siinä sivussa..
Viime viikon loppuna olimme meidän mökillä (meijän ja heidän perhe)
Koko ajan piti kaljaa ja viinaa kiskoa..mentiin käymään syömässä ja Bang! kuin salama kirkkaalta taivaalta ukolla taas kilahti ja lopuksi sanoi omalle kolme kuiselle tytölleen kaikilla paikalla olijoiden ihmetykseksi"ei millään pahalla mutta sä et oo kuin vahinko"
Pari päivää ja taas känni ja jätti taas tän ystäväni kun ystävä oli pari päivää sitten ottanut takasin..
Huusi niien pihalla tälle mun ystävälle"joku päivä sä kuolet"
Oli samana päivänä kuristanut mun ystävää jne jne..
Mä en jaksa sivusta seurata tollasta..
Enkä enää kuunnella itkuja kun en asian eteen mitään voi tehdä..
Vatuttaa...
Hän on myös kummi lapseni äiti..
Sanoin vain,etten tykkää,että luvataan jotain ja sit ei pidetä sitä eikä edes ilmoiteta..
Sanoin myös etten jaksa enää joka viikonloppu olla kuuntelemassa hänen itkujaan miehestään..
Jonka luo aina vaan palaa teki mitä vain..
Multa ei ainakaan arvostusta tipu miehelle joka ei voi olla edes yhtä viikonloppua tai edes viikolla ottamatta...
Sit kännissä jättää muijansa ja haukkuu kaikki muut siinä sivussa..
Viime viikon loppuna olimme meidän mökillä (meijän ja heidän perhe)
Koko ajan piti kaljaa ja viinaa kiskoa..mentiin käymään syömässä ja Bang! kuin salama kirkkaalta taivaalta ukolla taas kilahti ja lopuksi sanoi omalle kolme kuiselle tytölleen kaikilla paikalla olijoiden ihmetykseksi"ei millään pahalla mutta sä et oo kuin vahinko"
Pari päivää ja taas känni ja jätti taas tän ystäväni kun ystävä oli pari päivää sitten ottanut takasin..
Huusi niien pihalla tälle mun ystävälle"joku päivä sä kuolet"
Oli samana päivänä kuristanut mun ystävää jne jne..
Mä en jaksa sivusta seurata tollasta..
Enkä enää kuunnella itkuja kun en asian eteen mitään voi tehdä..
Vatuttaa...