kai mä nyt sit olen vaan NIIIIIIIIN huono ihminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:
Ehkä mä koitan lopettaa nyt tän omantunnon tuskissa kieriskelyn ja itteni syyttelyn .

Hyvä, sillä teit ihan oikein. Rauhoitut ja pidät etäisyyttä ystävääsi. Jos hän oikeasti tarvitseekin apua myöhemmin, et ole silloin enää kyllästynyt auttamaan.

no ite oon elänyt vastaavasti kun ystäväs ja vaikka siitä on vuosia ja asiat nyt hyvin on mua jäänyt loukkaan siskoni saman tyylinen asenne kuin sulla mua kohtaan sillon kun mulla oli tosi vaikeeta.
en osaa selittää enkä ees jaksa mutta sen sanon että asiat ei todellakaan oo niin yksinkertasia siinä suhteessa elävälle varsinkin jos puoliso on tuollanen alkoholisti kun kaveris mies.
ja sillon asia on muuten niinkin että se mies ei itsekkään todennäkösesti halua olla tuommonen mutta kun se on sairas..ja ilman viinaa se on se mies johka kaveris rakastuikin aikoinaan.tuntuu vaikealta lähteä suhteesta jossa ongelmia on vaan kun toinen on kännissä,ja holistin sanat ja teot on yleensä täysin päinvastasia kuin mitä se oikeesti ajattelee.holisti muuttuu ihan eri ihmiseksi juotuaan,toisin kuin ns.normaalit.
mun sympatiat on sun ystäväs puolella,miksi sun piti mennä noin sanomaan?

Yhteistyössä