T
tossuliini
Vieras
että miksi en ole töissä vaan kotona kun eräät harmaat ahdistelee noilla paskoilla jutuillaan kun ei tiedä asioista paskankaan vertaa. Olen ollut työkyvyttömyyseläkkeellä pian 6 vuotta ja paljon mieluummin olisin töissä jos niitä saisin mutta mulla on tän puhejutun takia aina ollut hankaluuksia saada varsinkin yksityiseltä puolelta töitä eikä ne kaupungin työtkään pitkäaikaisia ole olleet. Arvatkaa vaan kuinka montaa kertaa mieluummin lähtisin aamuisin töihin vaikkapa muutamaksi tunniksi vain ja kysyinkin töitä joka paikasta nyt eläkkeellä ollessa niin aina tuli joku selitys jostain helkutin vakuutuksista plääh plääh..., kyllä siinä menee väkisinkin maku kysellä enää yhtään mitään. Siivoamista yks muija ehdotti mutta en pystyisi sitä tekemään koska mun selkä ja jalat eivät antaisi myöten sellasta tehä, en pystyisi kumartelemaan. Hyvä kun kotona pystyn välillä siivoamaan ja nyt en varsinkaan pysty kun polvi on ollut kipeenä eilisillasta asti.
Useimmat harmaat vielä kuvittelee siitä asiasta kun tytön isän kanssa ei asuta yhessä että se ei vaan onnistu ja kuitenkin voidaan elää sopuisaa elämää näin. Mies ottaa omilla kämpillään silloin kun ottaa ja käy selvinpäin täällä saunomassa ja joskus on yötäkin, harvemmin kyllä. Sossussa en käy, mies auttaa kyllä mua mutta onko sekin rankaistavaa jos mies haluaa lainata esim rahaa mulle ja mä maksan takasin tai ostaa tytölleen vaatetta tai mitä neiti tarvii? Tää systeemi sopii meille vaikka se ei kaikille sovi. Ei tartte mulle tulla ihmettelemään että miksi olen isän kanssa yhdessä vaikka ei voida asua saman katon alla, niitä ihmettelijöitä mä säälin, sori vaan. Antakaa meidän elää tätä elämää niin kauan kuin meissä vielä virtaa on älkääkä puuttuko sanoilla meidän juttuihin. Mun on kai sitten lopetettava kirjottaminen täällä tai toisten juttuihin vastaaminen jos se joitakin häiritsee että haluun kertoa myös omasta elämästäni jotakin.
Useimmat harmaat vielä kuvittelee siitä asiasta kun tytön isän kanssa ei asuta yhessä että se ei vaan onnistu ja kuitenkin voidaan elää sopuisaa elämää näin. Mies ottaa omilla kämpillään silloin kun ottaa ja käy selvinpäin täällä saunomassa ja joskus on yötäkin, harvemmin kyllä. Sossussa en käy, mies auttaa kyllä mua mutta onko sekin rankaistavaa jos mies haluaa lainata esim rahaa mulle ja mä maksan takasin tai ostaa tytölleen vaatetta tai mitä neiti tarvii? Tää systeemi sopii meille vaikka se ei kaikille sovi. Ei tartte mulle tulla ihmettelemään että miksi olen isän kanssa yhdessä vaikka ei voida asua saman katon alla, niitä ihmettelijöitä mä säälin, sori vaan. Antakaa meidän elää tätä elämää niin kauan kuin meissä vielä virtaa on älkääkä puuttuko sanoilla meidän juttuihin. Mun on kai sitten lopetettava kirjottaminen täällä tai toisten juttuihin vastaaminen jos se joitakin häiritsee että haluun kertoa myös omasta elämästäni jotakin.