Kai tämän uskaltaa jo hihkaista ääneen....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tilda

Jäsen
03.01.2005
625
0
16
Me ostetaan talo!!! Vihdoin ja viimein tänään varmistui, että talokaupat syntyvät. Tänään olin katsomassa viimeisiä kosteusmittauksia ja kuiva oli... JES!!! Muutosta en vielä tiedä, mutta toivottavasti ennen joulua päästään omaan kotiin... *odottelee takkatulen ääressä istuskelemista pimeinä talvi-iltoina*

laittaisin tähän jonku tosi hienon hymiön, mutta ku en osaa, joten lainaanpa näitä "alkuperäisiä" :D

Kiitos!!! Mä oon tosi onnellinen!!! Kaiken sen viime kesäisen jälkeen tämä tuntuu niin uskomattoman hienolle (myytiin vanha talo, josta löytyi kosteusvaurio ym ym)... kyll tää on ihmellistä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Koodi:
[IMG]http://smileys.sur-la-toile.com/repository/Grands_Smileys/3d-danse-6.gif[/IMG]

Yes, nyt sen osasin.. eli tuon näköinen olen tällä hetkellä.. kädet tärisee ja pitäis lähteä hakemaan lapsetki hoidosta. Tuskin maltan odottaa, että mies tulee töistä ja saadaan kertoa lapsille!

Kiitos kiitos!!! Mä kans toivon, että päästäis mahd. pian muuttamaan. Tämä 62 m2 kaksio alkaa ottamaan jo voimille (4 ihmistä + koira) ja omaa rauhaa kaivataan jo kovasti!!! Tuntuu niin uskomattomalle, että voisin halailla jokaisen vastaan tulevan... heh, no siihen en taida kuitenkaan alkaa :)

Yhteistyössä