Kaiken takana on seksi, jota ihanasti harrastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja normi mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivottavasti kukaan ei nyt saa traumoja tai koe pahoja pettymyksiä, mutta päätin nostaa tätäkin ketjua. Ihan siksi, jotta tätäkin vakavaa aihetta päästään jatkamaan.

Mää vastaan tänne mursun luo, ettei kukkaan häiriinny ja ala sulle kiukutella.
Joo mieltymyksiä on monia. Jaa-a mut jos tytöt niiku keskenänsä, nii mikähän siellä on sellainen ulkoinen tekijä joka vaikuttaa..

Toi tissiö hermostu jo.. No on olemassa semmoinen varamiespalvelu, jonka puoleen voi aina luottamuksella kääntyä.. Lisäks jos sinkkuelämää seurasit, niin siinä Samantha toteisi tyttöystäväst'ään jotenkin näin: "Maria has ten cocks.."

Sit on sellanen feeldoe, hankis vaimolles, se on joulukin kohta..Ei meil oo, mut isot tytöt on kertonut, et se on kiva..

Joo tota mä vähä arvelinkin, en ymmärtänyt mitään muuta kun tuon, et marialla on cokista...ja vaimolle villasukat pukinkonttiin. Varusmiespalveluksen olen suorittanut.
Ja taidan olla väsy, kutnait.

Aika könsikäs tuo ukkos, kun saa sinut jakamaan sängyn toisen naisen kanssa ..Toisaalta minusta kyllä tuntuu, että hän on se joka joutuu..vai oisko sittenkin, että tämä toinen nainen määrää makuupaikan?

Joo, jotain sellasta. Toivottavasti pian päästään ukon kans samaan punkkaan ja mieluiten kahdestaan. Virkistävällä vaihtelullakin on nääs rajansa.

Siellä meidän sängyssä se röyhkeä narttu nytkin kuorsaa..

No valeraskaskaus.. aikas rankkaa, että vielä tommonen vanhusraukka joutuu vielä hormonihurmiot läpikäymään. Olis pitänyt hankkia sille joku lääkekuuri, mutta en mä tajunnut, että se noin pahaksi äityy.

Alkuperäinen kirjoittaja pit.:
Toivottavasti kukaan ei nyt saa traumoja tai koe pahoja pettymyksiä, mutta päätin nostaa tätäkin ketjua. Ihan siksi, jotta tätäkin vakavaa aihetta päästään jatkamaan.

Olet joka ketjussa jakamassa elämän ohjetta, vaikka olet vanhapiika. Haaveilet vaan ukoista ja koirista. Jos sulla olis ukko, et roikkuis täällä. Mokomakin.