Kaikesta sitä voi päänvaivaa ihminen itselleen kehittää...

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
...sanoo hän, ken miettii pää punaisena pojalle (3,5 v.) valokuvausvaatteita keskiviikoksi.

Vaatteet tulee olemaan tyyliin farkut ja pitkähihainen paita, en näe pointtia mihinkään pönötysasuun, kun ei sellaisia pk:ssa pidetä muutenkaan.

Pitäisi siis päättää, laittaako pojalle tavalliset siniset farkut vai ruskeat pillifatkun tyyppiset housut, ja valitako paidaksi

- luonnionvalkoinen raitapaita (raidat petroolinsinisiä, vihreitä, oransseja...) (H&M)
- puna-ruskearaidallinen paita (KappAhl)
- vihreä kellopaita (KappAhl)
- vihreä traktoripaita (Lindex)
- maatilapaita (Lindex)
- keltainen junapaita (Marimekko)
- tasaraitapaita (vihreä-valkoinen; Marimekko)

...vai joku ihan muu. Liikaa vaihtoehtoja, mitä ilmeisemmin |O

Liekö housut edes näu kuvassa, jos on takarivissä...?
Joten siisti paita vaan ja mielellään joku lempparipaita! Isompana kun katsoo kuvia, tulee muistoja lempivaatteista :D
T.Isobroidin gollegepaidassa 1.lk kuvassa :/

Enpäs muuten tullut ajatelleeksi, että tuo miun iso pieni saattaakin tosiaan joutua / päästä seisomaan, niin että housuilla ei tosiaan ole niin väliä... no, mut noi nyt on sellaiset siistit mutta rennot molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Housut näkyy just ja just ryhmäkuvassa. Potretissa näkyy paita, miettisin siinä ensisijaisesti lapsen mieltymyksiä, ja toissijaisesti kuvauksellisuutta.

No sälli tykkää kyllä noista kaikista paidoista, en mä sille ainakaan kaikkia voi lyödä eteen, että valitse. Mun pitää tehdä esivalinta ;).

Mulla on joka ilta sama ongelma, kun yritän valita tytölle seuraavan päivän päiväkotivaatteita. Minkä mä sille voin, että sillä on niin paljon ihania vaatteita ja haluan, että vaatteet sopii sukkia myöten yhteen. Ja pompulat ja pinnit myös. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Mulla on joka ilta sama ongelma, kun yritän valita tytölle seuraavan päivän päiväkotivaatteita. Minkä mä sille voin, että sillä on niin paljon ihania vaatteita ja haluan, että vaatteet sopii sukkia myöten yhteen. Ja pompulat ja pinnit myös. :D

Meilläkin pyritään edustavaan ;) asuun ihan joka päivä. Vaatteitten pitää sopia yhteen sukkia myöten. Mutta kun noita mahdollisuuksia on niiiiin paljon...

Yhteistyössä