Kaikkea ne osaa ihmiset kesken "hommien" väläytellä :D *netistä poimittua*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
- Exä monesti orkun saatua voihkaisi "äiti!".

- Puristelee rintojani ja päästelee " honk honk" -ääniä... Honk honk tulee Pulmusista.. ..aina tulee Ed mieleen. Yök.

- "Pieru-Liisa" ja tarkoitti tietysti mua.

- "Onpa sulla mustat silmänaluset."

- " Ja majoneesit sisään." totesi ex kun orgasmin sai.

- "Veivaisitko mut käyntiin, en meinaa herätä."

- Mun mies sanoo joskus, että "röh, röh", kun puristelee mun tissejä.

- Mun mies näytti kesken kiihkeän nytkytyksen peukkua mulle.

- "Täällä haisee perävakohiki!" Kyllä oli kauan ilman.

- Exä sanoi kerran kun hivelin rinnoillani hänen selkäänsä, että " mitkä ne siellä laahaa?"...

- Mies joskus sanoo päälle tullessaan että "Ei setä pahaa, setä vaan vähän kokeilee..". Todella oksettavaa!

- Aina suuseksin jalkeen mies pesee fanaattisesti suutaan minuuttitolkulla. Purskuttelee ja räkii veskissä.

- "Raketti laukee NYT!"

- Mies heitti spermat selkään ja sanoi, että " levitä ite".

- "Sulla on vitun näppyläinen selkä" sanoi samalla kun veti takaapäin. Hommat loppu siihen.

- Klitorista näprätessään mies teki korkealla falsettilla "tiditiditiditidi" -ääntä.

- Ja kerran on sanonut takaa päin työnnellessä et "hei sulla on karmea finni persuuksissa".

- Kerran kesken kaiken alkoi tuumailla että "Pitäisköhän vaihtaa ooppeliin öljyt?"

- Olin hoikka ja pieni rintainen etenkin ennen lasta. Kerran mies sanoi minulle seksin jälkeen "ihan kuin pikku poikaa panis".

- Rakastelun jälkeen (olimme konttausasennossa) irrottautuessaan teki kuormaautojen perusäänen "tuut tuut tuut...".

- Mies sanoin kerran, että "Kato, Tepsi voitti!", kun takaapäin veti katsoen samalla urheiluruutua.

- "plöplöplölölöllllööö" (nuoli samalla)...

- "Mun pikkuinen on aika nopeesti valmis." (sellaisella " pikkulapsen" äänellä)

- Mies kerran takaapäin vedellessään pysähtyi dippaamaan sormeansa perseessäni (ei siis mitenkään seksimielessä), nuuhkaisi sitä ja kysyi kovaan ääneen: "Ootsä käyny tänään paskalla?"

- Mies kysyä paukautti että "Haluisitko jakaa mun kanssa siittiöitä?" ja kumautti `komean` pierun sanojensa painikkeeksi...

- "Ime toistakin tissiä." (kun toista vaan lutuutti) niin tämä kysäs, et "Ai sikskö, kun siinä on vähempi karvoja?"

- Mies sanoi, "Nyt multa tulee." (laski lastit mahalleni) ja samalla pieraisi oikein kunnon fanfaarin! Kyllä mua nauratti ja miestä hävetti niin paljon, että sillä tuli itku silmään.

- Suhteemme alku vaiheessa nauroi kerran jollekkin tv-ohjelmalle kun otin häneltä suihin.

- "Ihanaa harrastaa seksiä itseäni paljon isomman naisen kanssa." Ja olen tosiaan ihan normaalin kokoinen nainen...

- Mies kysyy esileikin jälkeen "No mitäs si?" Ja napittaa lehmämäisellä katseella...

- Otin baarista mukaan pojan jolla oli poikuus tallella. Kondomin puettuaan hän sanoi "Katsos näin!" Sisään tunkeutuessaan jotain "Kyllä tämä tästä." tapaista. Sitten toiminta jatkui "Hyvältä tuntuu" , " Voi että, voi että, kaikkea kanssa!!!" ja "Näin sitä mennään" ja niin edelleen... Paras oli ehkä kuitenkin "Meitsi saa pillua!" . Hiljaa se ei osannut olla. Tullessaan tietysti huusi: "Se on siinä!"

- Tokas ku antoi suuseksiä että "Terve kaveri." sellaisella Kummeli äänellä...

- Meillä asusteli takapihalla orava. Pari viikkoa sitten kesken kiihkeimmän homman mies tokaisi että, se oli se oravakin jääny auton alle...

Yhteistyössä