kaikkea sitä alkaakin pohtia, kun koettaa selvitä hammaslääkäri käynnistä ! oli tunnin ja aika ja mietin vain..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

firequeen

Vieras
... kun mantraa " povipommi-jordanin ja sen peterin kolmas lapsi. niitä on varmasti kolme. vai onko? princess, harvey ja..." en siis todellakaan ole mikään kys. pariskunnan ykkösfani enkä tiedä mistä tuollaiset ajatukset tulivat ! :D pohdin vain asiaa, kunnes olin vajota transsiin tai nukahtaa... " harvey, princess ja... onko niitä kolme? onko?"
 

Yhteistyössä