F
firequeen
Vieras
... kun mantraa " povipommi-jordanin ja sen peterin kolmas lapsi. niitä on varmasti kolme. vai onko? princess, harvey ja..." en siis todellakaan ole mikään kys. pariskunnan ykkösfani enkä tiedä mistä tuollaiset ajatukset tulivat !
pohdin vain asiaa, kunnes olin vajota transsiin tai nukahtaa... " harvey, princess ja... onko niitä kolme? onko?"