F
Fleur de la Cour
Vieras
Tämä on siis facebook-asiaa. Mietin noita kaverilukumääriä joita on ystävilläni. Itse olen koittanut koota kavereiksi ihmiset jotka ovat olleet merkityksellisiä kontakteja elämässäni tai ovat sukulaisiani. Olen havainnut asian, että olen ollut äärimmäisen erikoinen ihminen jo nuoruudessani. ystäväni ovat aina olleet poikia (ja nämä ihmiset eivät ole facebookissa, onneks niiden vaimot useimmat on), olen viettänyt aikaa tiiviisti tiettyjen ihmisten kanssa enkä ole ollut kiinnostunut ihmisten asioista. Sitten olen siirtynyt symbioottiseen tilaan rakkaani kanssa ja vaipunut masennukseen lapsen jälkeen ja se on vienyt muististani suuren osan. En meinaan kuolemaksenikaan muista kontaksteja tietyiltä vuosilta ollenkaan, nimiä ja kasvojakin puuttuu. Ja sitten työelämään siirtymisen jälkeen vieläkin se kiinnostus muiden asioista on jäänyt minulta aina puuttumaan. Vietän aikaani ajelehtien satunnaisten kontaktien kanssa, joihin en halua missään nimessä luoda syvempää yhteyttä. Onkohan tämä viisasta? Kohta olen yksin, sukulaiset vähenee ja hups kuinka kävikään..