Kaikkea sitä posti tuokin. Pitäisköhän loukkaantua?!?!

KiviäkinKiinnostaa

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
28 518
23
38
Tuli minun nimelläni Gillette Sensor3 premium varsiterä PARRANAJOON. Saatekirjeessä vielä kehotetaan tekemään hyvä päätös että kun seuraavan kerran ajat partaasi käytä Gillette Sensor3-varsiterää. :laugh:

Ja mää kun luulin että ukko on meidän perheessä se karvaisempi. :headwall:

*etsii turpavärkistään parranhaivenia* Ei löydy *ottaa suurennuslasin avukseen*

:laugh: :laugh:

mulle tuli joku viikko sitte fas-esite jossa kehotettiin olla juomatta raskaana ja oli kaikkee infoo asiasta. jotenki vielä kirjotettu sillai et oletetaan et voisin juuakki.
osoitetiedon otettu väestörekisteristä. ei sillai et se vauveli on kyllä syntyny jo viime kesänä ja jotenki muistin olla juomatta ilman kotiin lähtettyjä lappusiakin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MiiMu3:
mulle tuli joku viikko sitte fas-esite jossa kehotettiin olla juomatta raskaana ja oli kaikkee infoo asiasta. jotenki vielä kirjotettu sillai et oletetaan et voisin juuakki.
osoitetiedon otettu väestörekisteristä. ei sillai et se vauveli on kyllä syntyny jo viime kesänä ja jotenki muistin olla juomatta ilman kotiin lähtettyjä lappusiakin.. :)

Kaikille se ei ole niin yksiselitteistä että ollaan juomatta odotuksen ajan. Oletko kuullut alkoholisteista? Mun mielestä on hyvä että lähettävät noita esitteitä, ehkä se herättelee jotakuta. Sulle se vaan nyt vahingossa tuli liian myöhään.

Yhteistyössä