31v äiti ja 1v5kk,6v,melkein 9v ja kohta 11v pojat.suunnilleen samanikästä leikkiseuraa;nuorimmaisen kanssa ollaan kaksistaan aamupäivät...vaikka pori-ulvila-nakkila-harjavalta akselilta..miksei uusi meilituttavuus vähän kauempaakin!
reetamatilda@postiloota.net
olen 22 v mamma seinäjoelta,poika 3v ja koira löytyy myös..eli kaikki koiramamit tai muuten kivat immeiset saa kirjoitella seinäjoelta!haen siis kahvittelu,biletys yms yms seuraa Kiitos! ans85@suomi24.fi
Lemussa asutaan.itellä ikää 25v uusioperhe..lapset 01,02 04 ja 07 syntyneet ..turku/raisio ja lähikunnat: askainen.masku ....täält vaan ei ketään oo tahtonu löytyä Mut jospa tällä kertaa......yv:tä laittakaa...
Savonlinnasta 26v. olen itse, Ja esikoista ootan syntyäksi maaliskuussa. Etsinnäistä ois toiset oottavat mammat tästä lähi seuduilta mutta voi olla myös jo syntyneiden lapsien äitejä Ois kiva vaihtaa ajatuksia, käydä vaikka joskus kahvilla ja muuta vastaavaa. Mese kavereitakin otan toki vastaan ihan ympäri maan! yhteystiedot:
36v.kolmen lapsen äippä.nuorin 8kk poika.tytöt 11v.
etin seuraa joka lähtöön.kyläilyyn,shoppailuun,ulkoiluun,viihteelle.mitä nyt mieleen juolahtaa ettei tää kotona oleminen kävis ysktoikkoseksi =) itä-vantaalla asustellaan.
Miul ois lievästi sanottuna kulttuurishokki tiedossa, ku muutan ens kesänä susirajalta Poriin. Oon 31 vee äityli ja mukana ois tulossa -95 syntyny poika ja -04 tyttö, jotka varmaa ilahtuis myös uusista kavereista.
Löytyisköhä tätä kautta mukavia ihmisiä Porista? Otan mielellää viestejä vastaa osotteella: miukulaine@yahoo.com!!!
Kavereita Keminmaasta?? Perheeseemme kuuluu minä -79, mieheni -78 ja minun edellisestä liitosta lapset -99,-00,-02, perheemme kasvaa kesällä la 7.7. Olemme vasta muuttaneet Keminmaahan ja olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin
:hug:
Minulle voi laittaa postia osoitteeseen marika.jurvelin@utajarvi.fi
21-vuotias äiti jyväskylästä. Enkelipoika -05, tytär -06 ja kolmannen la 18.6.08.
Uusia kavereita olisi mukava saada meseen, s.postiin ja vaikka jos sais aikaiseksi nähdäkin joskus Mese: rulez_86@hotmail.com
s.posti: pufpuf86@suomi24.fi
23-vuotias ja esikoista odotetaan. Isäntä on tällä hetkellä viikot tampereella koulussa. 4,5-vuotias tanskandoggi narttu kuuluu myös perheeseen. Laskettuaika 12.8. Juttu-, kahvi- yms. seuraa haetaan äideistä ja odottajista. Lieksa ja lähikunnat. Mese ja säpö mh_naivo@hotmail.com
:wave: Turusta ystäviä ja myös sitä tosi ystävää haen.
Ollaan muuttamassa kesällä sinne.Mulla on tytöt 6½v ja reilu 5v ja poika 3v.
Mesessä vois tutustua Itse kohta 27v.
mistine@netti.fi