kaikki apu tarpeen!! *itkettää* kaikki kaatuu niskaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -AP-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-AP-

Vieras
Olen tyrinyt pahasti, pettänyt perheeni sekä omat vanhempani.. pilasin kaiken pelkkien pikavippien avulla, nyt lähtee talo ja auto alta, auto ei haittaa, mut talo joka on tullut kovin rakkaksi ja oltaisiin selvitty todellahyvin taloudellisesti jos en olisi vippeihin sotkeutunut ja liian pitkään yksin yritin selvitä. En voi syyttää kuin itseäni, tiedän sen, onneks mies on niin ihana että yrittää parhaansa mukaan tukea minua ja lapsen sen verran pieniä että eivät vielä ymmärrä asiaa! alle 3v kolme kpl!!

Mutta nyt on sitten suunnitelmista muuttaa nykyiseltä paikkakunnalta pois, en kestä tätä häpeän määrää muuten, olen kerennyt ajatella jo vaikka mitä, unet on ollut erittäin huonoja, vähäisiä tai olemattomia painajaisia kohta jo vuoden. Nyt on unilääkkeet käytössä ja sairaslomalla olen.

Tahtoisinkin tietää että missä olis "hyvä" asua, maiseman vaihdosta ollaan puhuttu jo ennen kun talo ostettiin, mutta löydettiin "oma" niin ei lähdetty mihinkään, itä-suomesta lähdettäisiin, ja rovaniemestä ollaan monesti puhuttu.

Välillä ei osaa ajatella mitään, ei itkeä, ei nauraa, olla vaan tekemättä mitään. Maanantaina menen taas lääkäriin.
Rakkaat ystävät älkää ikinä ikinä ikinä sotkeutuko millään tavalla vippeihin, ne tuhoaa sinut ja kaikki muut ympäriltäsi, kun annat pikku sormen se vie koko käden..

En kerjää sääliä, niin kuin vanhempani sanovat, vaan koska tiedän että olen itse tyrinyt ja myöntänyt sen itsellenikin se tuntuu pahalta ja nyt tää kaikki selvittäminen on niin vaikeeta. Valoa ei enää näy tunnelin päässä. Asia on todella hävettävä, jos vaikka olisin alkoholisoitunut niin siihen löytyisi enemmän ymmärrystä kuin tähän.

sanokaa edes jotain! mut ei kauheesti syyttelyitä enää, rakentavaa keskustelua ennemminkin.

Miten suuret velat olet vipeillä saanut? Tutulla meni myös vippien kanssa överiksi, mutta teki niin että otti pankista lainan jolla maksoi vipit pois ja nyt maksaa sitä pankkilainaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten suuret velat olet vipeillä saanut? Tutulla meni myös vippien kanssa överiksi, mutta teki niin että otti pankista lainan jolla maksoi vipit pois ja nyt maksaa sitä pankkilainaa.

sitä on kertynyt jo kymmeniä tuhansia, "pienemmillä lainoilla" paikannut enkä osannut lopettaa ajoissa.. ei ne lainat todellakaan auttanut vaan anotivat tilapäisen "aikalisän" joka kostautuu nyt!!! Pankissa kävin vanhempieni kanssa koska ovat talolainan takaajina, mutta pankki ei myönnä lainaa enää ja toivoo saavansa omansa pois!!!

Kiitos ap:lle, että vinkkaat kumminkin muillekin. Jos joku vaikka heräisi todellisuuteen tämän avulla. Kyllä se siitä lähtee sujumaan, tavalla tai toisella, sinullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja apsi:
Kiitos ap:lle, että vinkkaat kumminkin muillekin. Jos joku vaikka heräisi todellisuuteen tämän avulla. Kyllä se siitä lähtee sujumaan, tavalla tai toisella, sinullakin.

kiitos että jostain saan kiitosta, tiedän että en ole ainut ja tahdonkin kuuluttaa että vipit on tie tuhoon!! ja apua on haettava ajoissa, itse olen käynyt velkaneuvojalla mutta sekään ei osaa neuvoa ja lopetti tapaamiset.. jäin yksin ja oli pakko mennä kertomaan vanhemmilleni, pitkitin ja pitkitin liian pitkään!!!

Jaksamista sinulle! Meilläkin rahavaikeuksia ja nyt vihdoin viimeinen erä viimeisestä vipistä maksettavana... Olen päättänyt, että viimeistään 5 vuoden kuluttua kaiken pitää olla mallillaan, ei siis velkaa, mutta ei välttämättä omistusasuntoakaan... Hieman stressittömämpi elämä...

T. Eräs, joka yöllä imettämään herätessään murehti laskuja ja velkoja...

miten pikavipeillä voi velkaantua kymmeniätuhansia, eikös ne vipit ole vaan enintään satasia?

juu satasistakin saa hyvin kerrytettyä ja muutaman isomman "pikkulainan" jolla paikkaa tilannetta, hetkellisesti! Korot, kulut kyllä niistä vaan keretyy!!!

Alkuperäinen kirjoittaja -AP-:
miten pikavipeillä voi velkaantua kymmeniätuhansia, eikös ne vipit ole vaan enintään satasia?

juu satasistakin saa hyvin kerrytettyä ja muutaman isomman "pikkulainan" jolla paikkaa tilannetta, hetkellisesti! Korot, kulut kyllä niistä vaan keretyy!!!

Mitä ihmettä olet rahoilla hankkinut? Jotain täyttä turhuutta?

Alkuperäinen kirjoittaja almaliisamaria:
Jaksamista sinulle! Meilläkin rahavaikeuksia ja nyt vihdoin viimeinen erä viimeisestä vipistä maksettavana... Olen päättänyt, että viimeistään 5 vuoden kuluttua kaiken pitää olla mallillaan, ei siis velkaa, mutta ei välttämättä omistusasuntoakaan... Hieman stressittömämpi elämä...

T. Eräs, joka yöllä imettämään herätessään murehti laskuja ja velkoja...

zemppiä teille!!! nykypäivänä raha ratkaisee, mutta onneksi on myös oma perhe jolta saa tuke, toisin kuin omat vanhempani!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Yksi edullinen pankkilaina voi todellakin olla apu.

ei oo enää mahdollista, kysytty on!!

Eikö miehesikään saa lainaa?

ei saa!!

Sitä saa mitä tilaa. Toivottavasti opit jotain.

kiitti

Paljon voimia sinulle! Ovatko vanhempasi todella noin kylmiä sinua kohtaan? Luulisi ettei lyötyä enää kannattaisi lyödä vaan yhdessä kulkea kohti tulevaa. Kunhan muistat että se tärkein eli rakkaus lapsiesi ja sinun välillä on ja pysyy on kaikki muu maallista! Pienin askelin kohti uutta alkua kun menet niin hyvä tulee. Varmasti jos olet tehnyt jotain suunnitelmia raha-asioittesi kuntoon saattamiseksi, alkaa jossain vaiheessa valoa näkyä tunnelin päässä. Haleja ja paljon voimia sinulle sekä ERITTÄIN HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja :

Mitä ihmettä olet rahoilla hankkinut? Jotain täyttä turhuutta?

Alkuun pelasin, mutta sitten pääsin siitä eroon ja talous oli jo pilalla joten sitä yritin korjata!! Elämiseen, lopuksi lainojen maksuun!!

Tehty mikä tehty. Turha sitä on enää surkutella vaan ottaa opikseen vastaisuuden varalle. Melkein jokainen meistä joutuu maksamaan oppirahoja, jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Jatka pää pystyssä kokemusta rikkaampana.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen tohelo raha-asioissa:
Paljon voimia sinulle! Ovatko vanhempasi todella noin kylmiä sinua kohtaan? Luulisi ettei lyötyä enää kannattaisi lyödä vaan yhdessä kulkea kohti tulevaa. Kunhan muistat että se tärkein eli rakkaus lapsiesi ja sinun välillä on ja pysyy on kaikki muu maallista! Pienin askelin kohti uutta alkua kun menet niin hyvä tulee. Varmasti jos olet tehnyt jotain suunnitelmia raha-asioittesi kuntoon saattamiseksi, alkaa jossain vaiheessa valoa näkyä tunnelin päässä. Haleja ja paljon voimia sinulle sekä ERITTÄIN HYVÄÄ ÄITIENPÄIVÄÄ!

kiitos ihanista sanoista, vanhempani ovat niin pettyneita ja vihaisia että heiltä ei löydy minkäänlaista ymmärrystä asiaan, jotenkin ymmärrän, mutta nyt aivan kaikki heidänkin ongelmansa on minun syytä!! Hyvää äitienpäivää myös sinne ja zemppiä tulevaan..!!

Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Tehty mikä tehty. Turha sitä on enää surkutella vaan ottaa opikseen vastaisuuden varalle. Melkein jokainen meistä joutuu maksamaan oppirahoja, jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Jatka pää pystyssä kokemusta rikkaampana.

se onkin ainut vaihtoehto!! En voi luovuttaa koska mulla on kuitenkin vielä paljon syytä olla täällä, lapset ennen kaikkea!!!

Yhteistyössä