Kaikki Itä- Helsingissä ystävää kaipaavat PINOUDUTAANKO?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itä- Helsinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itä- Helsinki

Vieras
Huomasin, että Itä- Helsingissä on paljon yksinäisiä. Päivitetään tilannetta.
Laittakaa tähän alle pieni kertomus itsestänne ja missäpäin itää asustelette.

joo oli aikakin :D
ite oon vuosaaresta rv:ja vasta 12 ja jouduin just 3:n kk pituiselle erityisäitiysvapaalle. ois kiva jos löytyis seuraa jutelle ja iloita esikoista.
älkää huomatko lyhennysvirheitä

Täällä olisi Mellunkylästä viikon päästä 5kk ikäisen pojan äiti. Ikää minulla on kertynyt 21vuotta. Olisi kiva tutustua tästä lähiympäristöstä muihin pikkulasten äiteihin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 11:50 kirahvia kirjoitti:
Hei! =)

Myllypuron liepeiltä 26-vuotias, 1-vuotiaan ja kohta 4-vuotiaan äiti. Ottakaapa ainakin Miimiäinen ja piippis yhteyttä, muutkin toki saavat, jotka haluavat! Ja hei vaan Annamarialle! :laugh: :laugh: Osoite on tulipunainen@suomi24.fi ja toimii sekä mailiin että meseen. :D

Tarkoitit varmaan että lapsesi on 347 päivää! :laugh:

Ootteko taas vaan juoneet kun ette syö mitään? :laugh:

Että hei vaan ihan itsellesi! :laugh:

Moi kaikki!

Oon 27-vuotias ja asustelen Vuosaaressa. Aviomiehen kanssa malttamattomina odotellaan esikoista, viikkoja kasassa vasta 10+2, eli laskettu aika lokakuussa. Kovasti jännityksellä odotellaan kutsua ekaan seula-ultraan, että voitais jo kertoilla kaikille. Vielä ei olla oikein uskallettu, edellinen raskaus viime vuoden lopulla todettiin tuulimunaksi rv 9+0.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 20:02 vieras kirjoitti:
Anna-Maria75:lla taitaa vähän viirata päästä... Eikä niin vähääkään... :$

Joo samaa ajattelin itsekin... Tai sitten on tullut vastatuksi vähän liian monelle ja tehtyä ohareita liikaa, tässä sitten seuraus - näitähän täällä riittää :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2007 klo 16:19 sivustaseuraaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2007 klo 20:02 vieras kirjoitti:
Anna-Maria75:lla taitaa vähän viirata päästä... Eikä niin vähääkään... :$

Joo samaa ajattelin itsekin... Tai sitten on tullut vastatuksi vähän liian monelle ja tehtyä ohareita liikaa, tässä sitten seuraus - näitähän täällä riittää :whistle:

Sinulle ja vieraalle: Todella typerää mustamaalata täällä ihmisiä, ja kovin ala-arvoista vielä tehdä se harmaana. Uskaltaisitte edes omalla nimimerkillänne.

Mä olen kohdellut ihmisiä niin kuin hekin mua, fiksuja fiksusti ja tyhmät
ignoorannut...so? Niin toimii kaikki muutkin.

Yhteistyössä