kaikki joilla on lapsia tai ovat raskaana!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilevä

Vieras
Onko kellekkään käynyt näin.. olet ollut pahoinvoiva monta päivää(öklö olo muttet oksenna).teet raskaustestin mutta se on negatiivinen,mutta myöhemmin selviää että olet raskaana.
Olen ollut pahoinvoiva jo useamman päivän ja tänään tein raskaustestin joka oli negatiivinen.kuitenkin ällö olo yhä jatkuu.oksu tautiakaan tää tuskin on kun en oksentele,mutta voikohan ruokamyrkytys oireilla näin.kävin eräässä ravintolassa syömässä viikonloppuna ja sen jälkeen tää olo paheni.

Mietinkin nyt voiko pahoinvointi alkaa jo ennen kuin raskaustesti näyttää edes haamu viivaa???

No ruokamyrkytys ainakin alkaa muutamassa tunnissa eli sitä tuskin enää on. Yleensä raskauspahoinvointi alkaa viikoilla 7-8, mutta joillain kai jo viikolla 4+.

Onko menkat myöhässä?

mulla ei oo menkat vielä alkaneet vaikka edellisestä synnytyksestä on 1v3kk ( imetän vielä) Viimeksi mulla alkoi pahoinvointi viikko yhdynnän jälkeen(joka oli siis ainoa yhdyntä kerta siinä kuussa ja just ovulaatio aikaan)eli tosi aikasin,mutta nyt ollaan käytetty koko ajan ehkäisyä..vaikka vauva kyllä ois haaveissa jossain välissä muttei ollut vielä.Paitsi nyt kun oon luullu että ehkäsy on pettänyt niin tottakai minä ikuinen vauvakuumeilija toivoin että testi näyttäs plussaa.Varsinkin kun olo on just niinku raskaana ja olin melkeen 100% varma että kaksi viivaa ilmestyy

Mulla joskus menkat ja ovulaatio aiheuttaa pahoinvointia. Raskauspahoinvointi alkanut ekassa jo rv 3+ (meni kesken rv 5+) ja tokassa rv 5+. Tossa ekassa testi oli positiivinen rv 3+4, negatiivinen rv 4+5 ja pari päivää siitä alko vuoto. Oli kohdunulkoinen.