Kaikki kaatavat ongelmansa mun niskaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyllästynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyllästynyt"

Vieras
Kunpa joku joskus kysyisi, mitä mulle kuuluu, ihan oikeasti. Oon ilmeisesti hyvä kuuntelija koska päivästä toiseen saan kuunnella toisten asioita, niin murheita kuin ilojakin. Kun itse yritän kertoa itsestäni, minut vaiennetaan helposti jollain omilla jutuilla.

Onko kohtalotovereita?

Ja kun kavereissa on pari masentunutta, oon tullu siihen tulokseen, että olisivat varmasti hieman vähemmän masentuneita, jos eivät koko ajan jauhaisi itsestään ja ongelmistaan. Ilkeästi sanottu, mutta näin taitaa olla.

Sinähän sen päätät kuinka paljon kuuntelet ja jaksat olla tukena. Jos itse haluat kuuntelijan, niin sitten pitää etsiä siihen soveltuva henkilö. Masentuneista kavereista ei varmaan siihen ole.

Mulla on ihan sama juttu ! Pari ihmistä kuvittelee että mä oon aina valmiina kuuntelemaan heidän huoliaan tuntitolkulla. Ja todellakin käy niin että jos yritän vähän kertoa omia juttuja niin hyvin nopeasti siirrytään taas heihin.
Mä mietinkin tossa että hommaan maksullisen numeron niin soittakoot sitten niin paljon kun huvittaa !

[QUOTE="vieras";24647732]Ihan oma vika, jos aikuinen ei osaa sanoa ei.[/QUOTE]

Kyllä mun mielestä aikuisen ihmisen pitäisi tajuta ottaa muutkin huomioon. Joten en syytä itseäni. Siinä mielessä oon tyhmä kun olen tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Ja ketään kuuntelijaa en itselleni aio hankkia, haluan että ystävyyssuhde on tasapuolinen

Menen makaamaan ilman vaatteita lauantai-iltaisin kadulle ja katson ymmärtäväisen näköisenä, kun epämääräiset känniset miehet vuoron perään yhtyvät minuun. Ilmeisesti luulevat, että olen jotenkin halukas harrastamaan heidän kanssa seksiä, kun hymyilen vaan jokaiselle, vaikka tuntuu ikävältä. Toivon silti hiljaa mielessäni, että ajattelisivat vähän minuakin. Vähän yritän joskus jotakin sanoa, mutta ne vaan panee. Kyllä mun mielestä aikuisen ihmisen pitäisi tajuta ottaa muutkin huomioon ja olla makaamatta vieraita ihmisiä kadulla. Joten en syytä itseäni. Siinä mielessä oon tyhmä kun olen tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä. Pitäisi jäädä vaan kotiin kokonaan.

Mutta onneksi on palsta. Tänne voi aina valittaa.

Yhteistyössä