kaikki kyselee jatkuvasti, menee jo painostuksen puolelle eräillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
"nooo, koskas te meette naimisiin....?"
"millonkas teidän häitä tanssitaan...?"
"jokos on kirkko varattu...?"
"koskas sustakin tulee sit rouva?"
"eiks teidänkin kannattais mennä naimisiin?"
"miks te ette oo naimisissa?"

AAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

|O |O |O

:kieh: :kieh: :kieh:

:headwall: :headwall: :headwall:

Avokin ja mun sukulaiset kyselee noita kysymyksiä kans aina :D . Suhtaudutaan miehen kans huumorilla, ei tollasista kannata hermostuu. Meijän on hyvä näin et ollaan kihloissa ja sit joskus tulevaisuudessa mennään naimisiin. Heh, aina ku kyselee nii ollaan vastattu et ei tässä kiirettä ku ei toinenka oo tosta viä karkuun yrittäny lähtee :D .

nuoripari teki heti selväksi, että turhaan kukaan utelee, naimisiin emme mene ja lapsia emme tee, tää on meidän elämä ja näin on päätetty! että höh, ei kukaan sit enää kyselekkään ja saavat olla rauhassa.

me kyllästyttiin kyselyihin, ilmotettiin että lapset tulee aikanaan, ehkä te huomaatte asian kun ne tulee. ja naimisiin ei mennä ikinä. no kohta putkahtaa kolmas mukelo a naimsiinki mentiin 8,5v yhdessä oltuamme.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:
Avokin ja mun sukulaiset kyselee noita kysymyksiä kans aina :D . Suhtaudutaan miehen kans huumorilla, ei tollasista kannata hermostuu. Meijän on hyvä näin et ollaan kihloissa ja sit joskus tulevaisuudessa mennään naimisiin. Heh, aina ku kyselee nii ollaan vastattu et ei tässä kiirettä ku ei toinenka oo tosta viä karkuun yrittäny lähtee :D .

no mua on kyllä alkanut ärsyttää, aluks sen jaksokin ottaa huumorilla ja kuittailla takasin jotain, mut tätä on nyt kestäny 3v ja tiedä sitten montako vuotta on vielä edessä. oon alkanut jo aika rumasti töksäytteleen kyselijöille kun oikeesti ärsyttää. yleisin vastaus on et ei perkele ikinä. siinä menee mummojen suut kiinni. olen ilkeä, mutta jos me ollaan kumpikin sanottu, että kyllä, me mennään naimisiin JOSKUS hamassa tulevaisuudessa kun se ajankohtaiselta tuntuu, et sitä on ihan turha kysellä ja silti siitä pitää kaikkien hemmetti jankata.
joo, meni vaan taas kuppi nurin kun anoppi oli taas miehen kimppuun käyny et koskakoskakoskajokojokojoko...... :|

Yhteistyössä