V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
Näinpä! Etenkään juuri sen takia, että mies on ahdistellut pari viikkoa aiemmin! :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Alkuperäinen kirjoittaja ss:En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.
Ei halunnut puuttua asiaan, piste. En olis itsekään puuttunut.
Kännissä etenkään, ja just riidellyt itse, ei varmaan ole hermot ihan tallella ap:n riitoihin.
Miehestäs en tajua miksi kyselee jtn pettämishommia, en yhtään ymmärrä...
Sulle on ihan jees että sun kaveris ensin on miehes kähmittävänä ja pussattavana (yksin on pirun vaikee pussailla, tai edes kaksin jos toinen pistää kampoihin) ja sen jälkeen jää mankumaan sun miestä mukaan baariin? Jos se ei ois halunnu kaverinsa miestä baariin, niin helvettiäkö se jäi oottelemaan ja kyselemään että tuutko sä?
Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
Näinpä! Etenkään juuri sen takia, että mies on ahdistellut pari viikkoa aiemmin! :O
Alkuperäinen kirjoittaja viers:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:No mä en ainakaan ole ollut missään vaiheessa sitä mieltä, että vika olisi ollut ap:n. Mutta en mä nyt ekana alkaisi hylkäämään itselleni rakasta ihmistä, jos hän lyhyessä ajassa muuttuu luonteeltaan tai käytökseltään erilaiseksi, vaan alkaisin selvitellä, mikä muutoksen on aiheuttanut ja voiko asialle tehdä jotain.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja tottakai mies saa mennä, eikö se hyvä vaimo anna taksirahat matkaan ettei tarvi hakea lasten kanssa. Eli ap on totaalisen epäonnistunut kaikessa ilmeisesti?
Iso peesi; varsinkin kun on ollut vuosia kelpo mies ja isä, niin valtavan huolestunut olisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
No ei se tainnut kovin vakavaa olla ap:n mielestäkään, kun iltaa menivät tämän naisen luo eilen istumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
No ei se tainnut kovin vakavaa olla ap:n mielestäkään, kun iltaa menivät tämän naisen luo eilen istumaan.
No vakavan keskustelun olivat aiheesta käyneet.
Minun mielestäni kähmintä/ahdistelu/pussaus mitä nyt ikinä tarkkaan ottaen onkaan tapahtunut, on aina sen verran vakavaa, etten takuulla pyytäisi miestä kanssani yöpymään, jos hän olisi minuun koskenut sillä mielellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Alkuperäinen kirjoittaja ss:En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.
Kännissä etenkään, ja just riidellyt itse, ei varmaan ole hermot ihan tallella ap:n riitoihin.
Sulle on ihan jees että sun kaveris ensin on miehes kähmittävänä ja pussattavana (yksin on pirun vaikee pussailla, tai edes kaksin jos toinen pistää kampoihin) ja sen jälkeen jää mankumaan sun miestä mukaan baariin? Jos se ei ois halunnu kaverinsa miestä baariin, niin helvettiäkö se jäi oottelemaan ja kyselemään että tuutko sä?
Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No olisitko edes kotiisi kutsunut viettämään iltaa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Alkuperäinen kirjoittaja ss:En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.
Helposti ehtii kähmiä ja pussatakin, ennekuin toinen tajuaa pistää vastaan. Eihän kaveri mankunut, kysyi vaan onko tulossa vai ei. Uloshan se sen miehen jätti ja meni yksin baariin kun mies ei sisään päässyt.
En minä ainakaan jättäisi kavereitani yksin humalassa ja rahattomana ulos hortoilemaan ilman yöpaikkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Alkuperäinen kirjoittaja ss:En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.
Miten kähmintä ja pussailu liittyy tähän =O
Luin aloituksen vain. En jaksanut selata kaikkia sivuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
No vakavan keskustelun olivat aiheesta käyneet.
Minun mielestäni kähmintä/ahdistelu/pussaus mitä nyt ikinä tarkkaan ottaen onkaan tapahtunut, on aina sen verran vakavaa, etten takuulla pyytäisi miestä kanssani yöpymään, jos hän olisi minuun koskenut sillä mielellä.
No olisitko edes kotiisi kutsunut viettämään iltaa?
Aika jännä että vieraan naisen kanssa yöpyminen baari-illan jälkeen on ihan pikku juttu ja no biggie jonka takia ei sais herneitä vetää, mutta sua oudoksuttaa ettei ap nostanu siitä pususta helvetillistä haloota ja katkassu välejä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Minä en ottais kaverini miestä yöksi mökille, jos kaverini ei haluais että otan.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Jos mä oisin apn mies, kyllä mäkin lähtisin baariin ja sen naisen kanssa! Muija haukkuu ja kertoo täällä puolelle suomelle perheen asioista, henkilökohtaisetkin! Hellapoliisi ja juorukello pahimmillaan. Säälittävää.
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jup:Alkuperäinen kirjoittaja ss:En ymmärrä mitä tämä ap:n ystävä teki väärin.
En todellakaan.
Helposti ehtii kähmiä ja pussatakin, ennekuin toinen tajuaa pistää vastaan. Eihän kaveri mankunut, kysyi vaan onko tulossa vai ei. Uloshan se sen miehen jätti ja meni yksin baariin kun mies ei sisään päässyt.
En minä ainakaan jättäisi kavereitani yksin humalassa ja rahattomana ulos hortoilemaan ilman yöpaikkaa.
Mikset jättäis? Oisko siinä susta jotain väärää? Ois vai? No mites se kaveri ei kuitenkaan tehny mitään väärää, kun jätti ap:n miehen yksin, humalassa ja rahattomana kolmeksi tunniksi ulos hortoilemaan?
Vai onko sunkin tapas pelastaa humalaisia kavereitas mennä kolmeksi tunniksi baariin ja napata ne tullessa kyytiin jos vielä sattuvat kylillä pyörimään?
Minusta ap ei ole tehnyt mitään väärin. Hänen miehensä kylläkin. Mutta kyllä minusta ap:llä on ihan täysi oikeus - jos siis haluaa - tietää, miksi mies on muuttunut. Mä ainakin ap:n tilanteessa haluaisin. Eropäätöskin on helpompi tehdä, jos selviää, että mies ei enää rakasta vaimoaan eikä halua jatkaa avioliittoaan tämän kanssa. Jos syy onkin vaikka masennuksessa, sitä voi miettiä, haluaako liittoa enää jatkaa, jos mies hakeutuu saamaan ammattiapua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä rakas oli ihan itse tehnyt päätöksen lähteä. Väkisinkö ap:n se olisi pitänyt raahata mukaansa? Ai niin, ei, vaan pakata ne lapset autoon keskellä yötä, koska se rakas joka itse päätti häipyä ja vielä kysellä että mitä tapahtuu jos petän täytyy hakea kotiin tai ainakin yrittää.
Ja varmaan kuka tahansa siitä rakkaastaan olisi huolissaan, mutta eikö tuo koko tilanne itsessään jo anna ymmärtää että siinä ei ollut enää selvityksen paikkaa? Toinen kännissä kuin apina kaiken lisäksi!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Säälittävää, jos täältä pitää tukea hakea. Eikö ihmisillä enää ole IRL-elämää? Todella, todella säälittävää!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Säälittävää, jos täältä pitää tukea hakea. Eikö ihmisillä enää ole IRL-elämää? Todella, todella säälittävää!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Minusta ap ei ole tehnyt mitään väärin. Hänen miehensä kylläkin. Mutta kyllä minusta ap:llä on ihan täysi oikeus - jos siis haluaa - tietää, miksi mies on muuttunut. Mä ainakin ap:n tilanteessa haluaisin. Eropäätöskin on helpompi tehdä, jos selviää, että mies ei enää rakasta vaimoaan eikä halua jatkaa avioliittoaan tämän kanssa. Jos syy onkin vaikka masennuksessa, sitä voi miettiä, haluaako liittoa enää jatkaa, jos mies hakeutuu saamaan ammattiapua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä rakas oli ihan itse tehnyt päätöksen lähteä. Väkisinkö ap:n se olisi pitänyt raahata mukaansa? Ai niin, ei, vaan pakata ne lapset autoon keskellä yötä, koska se rakas joka itse päätti häipyä ja vielä kysellä että mitä tapahtuu jos petän täytyy hakea kotiin tai ainakin yrittää.
Ja varmaan kuka tahansa siitä rakkaastaan olisi huolissaan, mutta eikö tuo koko tilanne itsessään jo anna ymmärtää että siinä ei ollut enää selvityksen paikkaa? Toinen kännissä kuin apina kaiken lisäksi!
Alkuperäinen kirjoittaja Heh:Alkuperäinen kirjoittaja -:Säälittävää, jos täältä pitää tukea hakea. Eikö ihmisillä enää ole IRL-elämää? Todella, todella säälittävää!
Mä ihailen sun IRL-elämääs (in real life-elämää, todellisessa elämässä elämää?), kun sulla on aikaa käydä täällä lukemassa 13 sivusia ketjuja ja haukkumassa toisia.![]()