Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lapsia lisää tuollaiseen tilanteeseen?! En jaksanut lukea edes koko pinoa mutta sanon vaan että huh huh. Jos multa ukko alkais kyselee mitä tapahtuu jos pettää, niin tokaisin vaan että sopii koittaa niin kyllä se siitä sit selviää, enkä muuten tod. enää sen jälkeen moisen kanssa aikaani tuhlais, ja en, en ole tiukkis enkä nipo, päinvastoin, mutta tollasta en sulattas!

Alkuperäinen kirjoittaja nyt vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sharina:
jos yhtään lapsia ajattelee niin jättäis miehen sekä kaverin. mitä sitten kun tämä on kuopattu hetkeksi ja alkaa ongelmat ilmeentyä muulla tavalla. Luottamuspula on pahinta mitä parisuhteessa voi olla. Sitä ei unohda.Se voi olla pinnan alla jopa vuosia ja räjähtää sitten käsiin (kokemusta on)
Ja se ettet pärjäis lasten kanssa on täyttä p*skaa. Siltä mustakin tuntui,mutta AINA on apua saatavilla. Ja vaikka se alku olisikin itkun täytteistä ja katkeraakin aikaa niin mieti mikä lopputulos sua odottaa: olet tasapainossa itsesi kans,lapset ei todista katkeria välejä ja se uus mahdollisuus löytää se kunnon vaikkaki suomalainen äijä joka oikeesti ei tekisi tuollaista.
Sanon vaan,et itellä kaikki meni ihan helvetilliseksi kun pidin kaikki tunteet sisällä (isoimmat) ,otin eron ja lähdin niin vaikeuksien kautta pääsin jotenki jaloilleni.

ISO halaus sulle kuitenkin :) meen vauvan viereen nukkuu vielä

Sieltähän se tuli kun vähän potkii. P*rkele miks niitä lapsia on puskea jos ei ole valmis tekemään töitä suhteen pysymiseksi?? Meitä lapsettomia veronmaksajia ei yksinkertasesti riitä elättämään teitä! Miettikää missä isovanhempanne ovat tällähetkellä ja missä vanhempanne parinkymmenen vuoden kuluttua. Ja sitten itketään kun ei ole ollenkaan kouluruokaa ja päivähoitomaksut pilvissä. Toiv. soskun elarit maistuu.

jos tämä oli minulle tarkoitettu,mä yritin tehdä 10v töitä suhteeni eteen. Ja eiköhän ne verorahat tule ihan kaikilta eikä teiltä lapsettomilta.
Ja tietääkseni en tässä itkenyt missään vaiheessa mitään.Ja jos vauvaa tarkoitit,ei liity ex mitenkään. Lasten ei tarvi silti kärsiä loputtomiin jos ei mikään muutu.Kuinka kauan pitäis jaksaa yrittää et SÄ lapseton veronmaksaja olisit tyytyväinen?

Ja ps.käsinkö jossain puskea niitä lapsia? en.vaan jos yhtään ajattelee lapsia niin lähtee tilanteesta pois ennen kuin räjähtää käsiin.
Ja huom.kaikki ei elä soskun elareilla.Siel käy myös niitä lapsettomiakin,mitä joskus tullut asioitua ja juteltuakin.

Jos mä oisin ap niin mä menisin sen kaverin ukon luo :laugh:

Tietenkään en siis oikeasti mitään tekisi sen miehen kanssa mutta siinäpähän näkisivät miltä tuntuu. Ja tuollaisen miehen laittasin pihalle välittömästi. Uskon vahvasti että on helpompaa elää kolmen lapsen ja koiran aknssa kuin kolmen lapsen, koiran ja idioottimiehen kanssa.

Eikös ap juuri joutunut vlvomaan miehensä vuoksi viime yön ja itkeskelemään kun mies oli niin paskamainen. Mulla ei edes kolmen äitinä riittäis voimia ylläpitää noinkin huonoa parisuhdetta jossa ei mies arvosta pätkääkään.

Koita ap tehdä jotain jonka avulla oma (ja samalla lastesi) elämä muuttuu paremmaksi.

Ystäväsi on typerys, miehesi on sika.
Oletettavasti ystävätär keimailee miehelle minkä kerkee, mies menee mukaan uhmasta ja tahdosta. Miehellä tuntuu menetetty elämä katkeralta ja kännissä se korostuu.
Ystävätär viehättää miestä.
Tuskin mitään on tapahtunut, mutta kyllä sinuna miettisin kaksi kertaa, ottaisinko ukon takas, joka käyttäytyy noin lapsellisesti.
Veikkaan että mieheltä ei ekaa kertaa ole typerää, itsekästä käytöstä. Veikkaan että mies on häntäheikki, pettää kun on mahdollisuus. Veikkaan että olet aika monta mokaa katsonut läpi sormien jotka todistaa että mies on itsekäs.
Noin tulet jatkamaan, jos suhdetta jatkat eikä mies muuta tapojaan.
Ja yleensä vaatii ihmeen jos mies muuttaa tapansa.

Voimia :hug:

...Jos luulet että välien selvittelystä on tulossa hyvinkin riitaisa, niin lapset vaikka mummolaan hoitoon. En sano pahalla, mutta itse lapsena ko. tilanteessa olleena, en nauttinut. Noinkin pienet lapset ymmärtävät paljon - ja pelottavaa on myös se, mitä ei täysin ymmärrä. Miksi huudetaan? Tapellaan? Miksi äiti itkee? Mitä on pettäminen?

Ja ihan hyvällä tää! Sulla on tulossa rankat ajat, päätit mitä hyvänsä asian suhteen. Suhteeseen ei kannata jäädä, jos muistat/muistutat miestä tapahtuneesta aina kun siihen mahdollisuus.

Mutta muista, että sulla kasvaa yksi lapsi myös sisälläsi, joka aistii sun tunnetilat. Koita rauhoittua ja selvittää asiat kylmänviileesti. Helpommin sanottu ku tehty!

Niin tai näin, voimia sulle tosissaan. ja kellään meillä ei ole varaa arvostella ratkaisua (oli se mikä oli) sillä kaikki olemme aina eri tilanteessa ja meillä on erilaiset voimavaratkin... Ratkaisuista varmaan mikään ei ole kiva - valitse itsellesi vähiten huono.

JAKSAMISIA :hug:

Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
nyt soitti taas ja sano et mun pitäis laittaa lapset autoon ja mennä hakemaan hänet. sanoin etten todellakaa tee niin, ni suuttu ja kääns asian nyt niin päin että minä en häntä tänne halua
miehet on juuri tollaisia paskoja, että kun ne itse tekee väärin niin ne syyllistää toisen.

tossa tilanteessa mies sais "hölmöillä" ihan itekseen. |O
ihan kaikki töppäily ei voi laittaa kännin piikkiin ja jos tietää ettei kännissä toimi aivot niin on parempi olla juomatta. miehet ei vaan tajuu........ |O :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Ai ei vai? Mies on vaimonsa, kahden taaperoikäisen lapsensa ja raskaana olevan vaimonsa kanssa liikenteessä ja vetää ittensä siihen kuntoon että "kännihölmöilee"? Kännihölmöliletkö sinäkin kun vielä olet sitä mieltä että sen raskaana olevan naisen ja pikkulasten olisi pitänyt lähteä mukaan baariin? Vai oisko ne muksut pitäny jättää narikkaan?

Voimia ap:lle.

ois kannattanu lukea enemmän.lasten kanssa sitä baariin mennään ja viel raskaana

No olihan siinä se toinenkin vaihtoehto: mene sit. Turha niitä ukkoja on pystyyn haukkua kun ne on kännissä, sillon saa pienemmästäkin asiasta pystyyn ihan helkkarinmoisen sodan. Haukkuu pystyyn sit kun ollaan taas selvinpäin jos aihetta on, eikö? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja asflj:

ois kannattanu lukea enemmän.lasten kanssa sitä baariin mennään ja viel raskaana

En ehkä olis alunperinkään lähtenyt lasten kanssa viettämään saunailtaa, jossa osa porukasta ottaa alkoa. Lasten kanssa saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, pariskunnan, jonka välit tiedän epävakaiksi. Pariskunnan josta epäilen että saattaa koitua jotain harmia (pettämistä tms.).

No olihan siinä se toinenkin vaihtoehto: mene sit. Turha niitä ukkoja on pystyyn haukkua kun ne on kännissä, sillon saa pienemmästäkin asiasta pystyyn ihan helkkarinmoisen sodan. Haukkuu pystyyn sit kun ollaan taas selvinpäin jos aihetta on, eikö? :snotty:

joo o.vois silti lukea pidemmälle niin selviäis paljon muutakin ap:n miehestä,"kaverista" jne

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja asflj:

En ehkä olis alunperinkään lähtenyt lasten kanssa viettämään saunailtaa, jossa osa porukasta ottaa alkoa. Lasten kanssa saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, pariskunnan, jonka välit tiedän epävakaiksi. Pariskunnan josta epäilen että saattaa koitua jotain harmia (pettämistä tms.).

Fiksua puhetta. :)

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Lapset ja koira mukana :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja skldfjsl:

joo o.vois silti lukea pidemmälle niin selviäis paljon muutakin ap:n miehestä,"kaverista" jne

No ihan oikeasti, minäkin olen ollut kolmesti raskaana ja muistan kyllä ne hormonimylläkät. Lähinnä tässä tuntuu sille että ensin on ylireagoitu, hermostutettu ukko, siitä on tullu jotain kähinöitä ja nyt sitten etitään syytä olla v*ttuuntunut, oikeutusta raskaana olevan naisen mahtavalle raivolle. Selvinpäin olevan ihmisen pitäisi kaiketi etenkin ymmärtää että kännisen kanssa välienselvittely vastaa suunnilleen apinan kanssa välienselvittelyä ainakin joissakin tapauksissa..

Ja anteeksi vain, mitä se mies olisi voinut tehdä? Rahattomana kaupungilla, ei varaa tulla kotiin taksilla, eikä vaimo (voi) tule hakemaan. Jäädä johonkin porttikongiin nukkumaan? Kävellä koko yö kohti kotia? Sammua ja paleltua? Minusta miehen vaihtoehdot olivat aika vähissä siinä tilanteessa kun soitti aplle ja pyysi hakemaan pois.

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Luepa tuosta muutama viesti ylöspäin, olishan tuon ukon voinu baariin päästää ilman numeroa ts. uhkailuja joko perhe tai baari. Siinä on aina riski et toinen kännissä ns. valitsee väärin.