Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Sekä miehessä että kaverissa on vika, luultavasti heillä oli jo ennestään sutinaa.

No oli ja senhän ap jo kertoikin. Ja SILTI menivät sen luo saunomaan. Vähän niinku kerjätään verta nenästä...

Joo en kyllä ois mennyt itsekkään ja ihmettelen kyllä miestäkin että edes halusi mennä jos on vikitellyt sitä eukkoa tai sitten just sen takia haluskin kun tiesi että saattavat jäädä kahdestaan loppu illasta :whistle:

Poika oli aamulla soittanu ukolle kun oli ihmetelly missä isi on. Sitten tuli mulle kertomaan että äiti mennään hakemaan isi kotiin.
Pojan vuoksi sen voin hakea, mutta kun lapset saan johki on todella keskustelun paikka..mies on nyt ilmeisesti mun äidin luona, varmaan otti varman päälle ja kuvitteli että raivoon ni meni sinne etten sanois mitään. mutta siis joo nyt en alota keskustelua, poika saa kuitenkin olla isänsä kanssa sitä en kiellä.

Tästä suhteesta tuskin ehjää tulee mutta pakko pystyä asumaan saman katon alla vielä sen aikaa kunnes vauva on syntyny. Sitä en sit tiiäkkään miten tää asunto homma menee kun just ostettiin yhteinen koti.

Ja vielä selvennys, en ois ollu ukolle vihanen et menee baariin , jos se ois menny yksin tai jossain muussa seurassa mutta aikasemman episodin takia en ois häntä halunnu päästää.

Nyt etsimään pojalle lippistä tai huivia ja pukemaan lasten päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja slkdjas:
Alkuperäinen kirjoittaja ksfjaslfj:
En ehkä olis alunperinkään lähtenyt lasten kanssa viettämään saunailtaa, jossa osa porukasta ottaa alkoa. Lasten kanssa saunailtaan lapsettoman pariskunnan luo, pariskunnan, jonka välit tiedän epävakaiksi. Pariskunnan josta epäilen että saattaa koitua jotain harmia (pettämistä tms.).

eiköhän se ole ihan normaalia et kesäisin istutaan iltaa.Osa selvänä ja osa ei. Ja jos on lapsia niin ei saa olla tekemisissä lapsettomien kans :o
Ja pariskunnasta tuossakaan tapauksessa olisi tuskin mitään harmia jos ois ap:n ukolla jotain älliä ollut päässä,mutta tässä tapauksessa kertonee sen että mies haluu tehdä kuten sitä huvittaa!

No mä olisin tekemisissä joissain muissa merkeissä kuin sauna+alko. Mutta ehkä teille on ihan normaalia että lapset mukaan saunailtoihin joissa aikuiset vetää kännit?

Jos ap kertoo että ukkonsa on kourinut tuota muijaa jo aiemmin, niin kyllä minusta on hieman outoa että silti lähtee tuon samaisen muijan luo saunottamaan miestään.

saunailta ei tarkoita että vaikka sielä muutama ottais alkoholia niin kaikki. Jos niin olisi,jättäisin lapset kotiin. Tosin en ole esim tuollaisiin iltoihin lähtenyt mukaan koska ne ei kiinosta mua muutenkaan.Mutta tiedän ettei se tarkoita sitä et kaikki olisi kännis.
Jos ton kourimis jutun on saanu sovittua miks mies tekee tuollaista.Ei kaikki katkaise heti välejä selvittämättä. Ihmekkös avioliitot hajoaa kun ei edes yritetä ensin.(joo mullaki on ex ja vuosia yritettiin ettei tarvi pilkkua nussia)
[/quote]

ja edelleen laitat sanoja suuhun. vaihda jo levyä. ilmeisesti suomalainen kulttuuri hylkää lapset ja raskaana olevat automaattisesti kotiin jos joku ottaa pari sauna olutta. meillä ei tarvi lasten takia salaa juoda jos teil tarvii^^
Ja kuten kirjoitin,mikäli vaivauduit lukemaan niin jos ovat aikasemman selkkauksen sopineet ja eikös sielä olla kavereita tän naispuolisen miehenki kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Pojan vuoksi sen voin hakea, mutta

mutta pakko pystyä asumaan saman katon alla vielä sen aikaa kunnes vauva on syntyny. Sitä en sit tiiäkkään miten tää asunto homma menee kun just ostettiin yhteinen koti.

Miten musta tuntuu että mies pääsi tästä(kin) kuin koira veräjästä...

se mökki on aika lähellä mun äitiä, miehellä ei oo kuulemma tupakkaa :laugh: :laugh: ihan oikein...

ja siis en todellakaan sano pojalle että ei haeta isiä kotiin, muuten en ois ees lähteny vielä hakemaan mutta kun mies oli pojalle sanonu ni poika haluaa isin kotiin.. ja mähän voin vaikka jäädä äitille ja ukko saa mennä kotiin....

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Muuhun kantaa ottamatta - mulla menisi maku ukkoon joka vielä oikein varmistelee mitä tapahtuu jos menee "hölmöilemään" :headwall: Uskon että ap:lla on vaikea olla, kun miettii että ottaako se sitten riskin vai ei kun sitä ainakin tuntuu miettivän.

PEESI!

Ihmettelin ettei kukaan muu ollu jo aiemmin puuttunu tähän lauseeseen??? Kyllä on niin että semmonen mies jonka pitää kysyä vaimoltaan että mitä tapahtuu jos hän nai jotakuta toista, niin ei ole kyllä vaimonsa rakkauden arvonen. Vittu mikä mulkku! :headwall:

ja mähän voin vaikka jäädä äitille ja ukko saa mennä kotiin....

Voisithan sä vaikka, mutta luulenpa että parin viikon päästä olet taas miehes kanssa ja kaikki jatkuu ennallaan. Toivottavasti ette kuitenkaan enää harrasta saunailtoja sen "ystävän" kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ahkeraliisa:
En kyllä hyväksyis tuollaista käytöstä... se olis finitto. Niin äijä kun kaverikin... mutta jokainen tyylillään.

aivan. juuri näin. vaikka se lapsikin olis tulossa, vanhemmiltas varmaan saisit ap apuja.

Muisteleppas ap yöllistä olotilaas ......naurattaako sen jälkeen.
Ja tämänkin tiesi jo etukäteen että ap antaa auliisti anteeksi ja lapseen vedoten. Kun on kerta lapselle luvannut. Miksi et tee ennemmin niin että jätät hakematta ja soitat miehelle että saa luvan selittää miksi ei pitänyt lupaustaan lapselle vaan laittoi omat halut edelle.
Nyt kun haet sen sieltä niin tekee toistekkin kun ei tullut seuraamuksia.

en mä oo miehelle anteeks antanu.. toi esikko vaan kuitenkin ymmärtää jo niin paljon että hänen nähden en näytä suruani..

äidiltä en saa apua lasten hoitoon, ja täytyy mun kämppäki saada ennen ku voin mihinkään lähteä.

mutta nyt vien pojan leikkimään mun veljeni kanssa joka siis 7v ja samalla haen sen ukon, ukko voi sanoa mitä vaan mutta anteeksi ei saa..sen takia laitoin tännekki paremman sepustuksen yöllä että varmasti muistan mikä on totuus.

Mutta nyt menen. palailen illemmalla...

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mikähän siinä on, että naisista tulee tuollaisia hysteerisiä, miehensä äitejä aina kun ne on raskaana? Mies lähti kerran baariin. So what? Se on aikuinen ihminen, jos se on niin typerä, et ei ole rahaa tulla kotiin, oma on ongelma. AP:tä vissiin vitutti kun ei itse päässyt mukaan baariin joten sen takia mieskään ei saa mennä? Ja entäs sitten jos se lähtikin naisen kanssa? Eikö teillä todellakaan ole sen vertaa luottamusta teidän suhteessa? Vai vituttaako ap:tä se, että se nainen oli lapseton, hoikka ja kaunis ja itse on varsinainen sotanorsu, viimeisillään raskaana?

Tällaista se on kun lapset alkaa leikkimään kotia.

Mun mielestä se on miehestä välittämistä ja huolehtimista. Mä ainakin olen miehestäni huolissani, jos hän on ties missä teis missä kunnossa ja kaikenlisäksi ilman rahaa, jotta kotiinkaan pääsee. Pelkään, että miehelle käy huonosti. Jos mulla ei olisi tunteita miestäni kohtaan, annan hänen mennä ja tehdä ihan mitä lystää.

Ja joskus meidänkin tilanne on ollut se, että mieheni on mennyt ja tehnyt oman päänsä mukaan. Luovutin ja kylmetin itseni ja annoin miehen mennä... parin kuukauden päästä mies tajusi, että on menettämässä perheensä ja sovittiin rajat suhteelle... ja niihin rajoihin kuuluu se esim. se, ettei tehdä kuten ap:n mies teki viimeyönä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin_on:
Taas muistin, miksi en halua enää ikinä yhtäkään miestä elämääni. Ne on kaikki itsekkäitä sikoja, lähtevät heti vieraan matkaan kun vaan tilaisuus tulee. Olen nähnyt sen ihan riittävän monta kertaa elämäni aikana. Olen mieluummin loppuikäni yksin, kuin että ottaisin tuollaista häntäheikkiä vaivoikseni. Ja tollaset nais"ystävät" saa kanssa painua ******

Älä yleistä. Hyviä ja kunnollisia miehiä ON olemassa. Samoin kuin naisia. Ja samoin löytyy epäluotettavia naisia ja miehiä. Ap:lle jaksamisia.

en mä oo miehelle anteeks antanu.. toi esikko vaan kuitenkin ymmärtää jo niin paljon että hänen nähden en näytä suruani..

äidiltä en saa apua lasten hoitoon, ja täytyy mun kämppäki saada ennen ku voin mihinkään lähteä.

mutta nyt vien pojan leikkimään mun veljeni kanssa joka siis 7v ja samalla haen sen ukon, ukko voi sanoa mitä vaan mutta anteeksi ei saa..sen takia laitoin tännekki paremman sepustuksen yöllä että varmasti muistan mikä on totuus.

Mutta nyt menen. palailen illemmalla...

Ja varmasti annat anteeksi, nyt ja seuraavalla kerralla, ja sitä seuraavalla.. Ja joo, puhun kokemuksesta.. sä annat anteeksi niin kauan ja niin monesti, kuin se vaan jaksaa sua pettää ja loukata.. Se ei lopu, ennen kuin sä lähdet pois.. Ja tuo todellakin, että mies oikein kysyy, että mitä tapahtuu, jos hän hölmöilee, sun mieheskin tietää, että hänen kärsiikin hölmöillä, koska sä annat AINA anteeksi. Se vaan, että vaikka sä annat anteeksi, niin sä et KOSKAAN unohda ja se sattuu.. Voimia sulle!

Ei oo totta millasia "miehiä" on! :headwall:

Voimia ap, vaikee paikka siulla..

Itte en olis kyllä noinkaan pitkään katellut tuota miehes peliä, ei tuo näytä arvostavan sinua ja lapsianne yhtään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Ainoastaan aloitusviestin lukeneena:

Ylireagoit tilanteessa, eihän tuossa ollut mitään sen kummempaa kun kännisten hölmöjen ölinöitä. Olisit lähtenyt ukkos mukaan baariin[/b) tai sanonut ai jaa mee sit, niin kaikilla olis ollut hyvä mieli. Kännissä ei ole mikään paras hetki alkaa uhittelemaan et valitse joko mä tai... Voi saada mitä tilaa.

Lapset ja koira mukana :whistle:

Luepa tuosta muutama viesti ylöspäin, olishan tuon ukon voinu baariin päästää ilman numeroa ts. uhkailuja joko perhe tai baari. Siinä on aina riski et toinen kännissä ns. valitsee väärin.

sua sitten saa kohdella miten vaan. Onhan se kiva kun on tollasia naisia olemassa, joita voi pitää kynnysmattona. Ap ei ole kynnysmatto. Kyllä toisen kunnioittaminen on normaalisti ihan suotavaa parisuhteessa.
Ap:n kaverikaan ei auttanut asiassa, vaikka ap on raskaana.
Sä olet saanut mitä olet tilannut viestistäsi päätellen sä et tarvitse kunnioitusta.

Juu en ole kynnysmatto mutta en myöskään mieheni äiti.. :D

Ehkäpä mun neutraali suhtautuminen aiheeseen johtuu siitä että ikää on enemmän kuin 20 wee ja suhdetta takana samaisen miehen kanssa kohta 15 vuotta, antaa pikkasen jo erilaista kokemuspohjaa käsitellä asioita. Jos ei ole aihetta hirmumyrskyn kaltaiselle draamalle, niin miksi kehitellä sitä?

BTW jos teille ukko sanoisi että jos lähdet nyt baariin niin mä jätän sut, mitäs tekisitte? Itkisitte täällä et byääh, mies kiusaa!! Jätänkö sen sian?!?! :D

meillä ole tuollaisia mä jätän sut tilanteita. Me mennään välillä yhdessä tai kavereiden kanssa. Harrstetaan omia juttujamme sekä perheen kesken juttuja.
Mutta jos toinen meistä osoittaisi kiinnostusta toiseen ihmiseen olisi se parisuhteen mietinnän paikka.
Mä en ainakaan kunnioita sellaista joka juoksentelee siellä sun täällä jokaisen tissi pisiksen perässä.

Mies ei oo kuulemma tehnyt mitään väärää omasta mielestään, eikä kuulemma aijo pyytää anteeksi. Sit se kuvitteli että kaikki on hyvin, ja mun oli pakko ottaa asia puheeksi vaikka mies oli jo juonu lisää. Eli ero tulee, hän oli nyt sitä mieltä myös kun ei jaksa kuulemma kuunnella mua.

Jostain pitäis saada nyt pirusti voimia jaksaa lasten kanssa, joudun kuitenki asumaan ton ääliön kanssa vielä sen aikaa että saan asunnon..

tuntuu että koko elämä romahti , mutta pakko jaksaa ..

ja tää siis alko ihan yhtäkkiä tässä kuukauden sisään , nää ukon omat juoksut ja rilluttelut..aikasemmin ei ollu näin.

Mihin mä voin mennä, mä en haluu olla täällä kämpässä koska tää oli yhteinen haave ja alettiin remppaamaan kummanki mieleiseks.

:'( :'( :'(