K
Kettuuntunut
Vieras
Hitto kun oon kyllästynyt elämään, kun kaikki menee aina pieleen mitä yrittää. Töissäkin on työinto mennyt kun aina joku tulee lyttäämään, kun yrittää jotakin uutta. Minä ja pomoni hoidamme erästä aluetta ja muiden alueiden vastuuhenkilöt nitä lyttääjiä. Aina sellaista nokittelua eri alueiden kesken vaikka pitäisi puhaltaa yhteen hiileen. Pomoni sanonut samaa ettei kiinnosta paljon enää yrittää mitään. Ei ole pitkä aika kun aloitin tuolla ja harmittaa kun ei enää näe lapsia niin paljon ja illalla sitten ollaan jo kaikki väsyneitä ja kärttysiä. Pitäs ehtiä tehdä kotityöt ja katsoa että läksyt on tehty. En enää jaksa itse harrastaa mitään, kun menee niin kiireiseksi arki muuten, kun lapsilla kummiskin on omat harrastuksensa ja kohta ei näkis naperoita enää yhtään. Eikä viime kaudella minun omat harrastuksetkaan menneet oikein putkeen ja aina niistä on stressiäkin kauden loppua kohti. Pitäs varmaan etsiä joku harrastus missä ei oo tuloksella väliä. Tuntuu että lastenkasvatuskin mennyt pieleen, tappelevat vaan keskenään ja toinen vetää herneen joka asiasta nenään ja toinen ei tottele yhtään mitään... Kavereiden kanssa jos yrittää sopia yhteistä illanviettoa niin varmana ei aikataulut käy yhteen kun aina jollain kiirettä tai muuta tai sitten kun saadaan jotain kivaa sovittua oon varmasti kipeä. Uudet hankinnat kotiin on varmasti susia vaikka kuinka vertailisi ja harkitseisi ja sitä rataa. Paskaa on. Jos olis kesä niin menisin etsimään neliapilaa.