Kaikki menee putkeen...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ensin hajosi kuivausrumpu, sitten viikon päästä pesukone, kuukauden päästä mikro, viikon päästä imuri, parin viikon päästä auto, päivän päästä jääkaappi (onneksi kylmät ilmat)...
Auto on ollut pari päivä korjauksessa ja ei vieläkään korjattu, "Huomenna se on valmis." Ja seuraavana päivänä tulee soitto, "Huomenna on valmis". Miksi ei ne voi sanoa suoraan jos ei ne pysty korjaamaan seuraavaksi päiväksi!?

Joo, hermot on kireällä kun kaikki hajoa... :(

Varmasti jollain tasolla jokaista tuollainen uutinen mietityttää, mutta itse jo alkaa pelkäämään oman lapsensa puolesta, joka tosin on vielä taapero, mutta kun tämä nykymaailma on mikä on, ja lapsuus-aikakin vaikuttaa aina vaan lyhenevän. Lisäksi olen Vaasassa asunut ensimmäiset 15 vuotta, joten tunnen uutisoidut tienoot kuin omat taskuni. Olen vain niin surullinen Kasimirin läheisten puolesta.

Ensinnäkin :hug: . Ja toisekseen: silloin kun tökkii, niin se tekee sitä kunnolla. Mutta eipä sen jälkeen ole suunta kuin ylöspäin. Ajattele positiivisesti: sitten kun nuo kaikki edellä mainitut on korjattu/uusittu, niin eipä ainakaan ihan hetkeen voi hajota mitään noista :).

Mä täällä just taivastelin miten nopeasti voi super- ankeasta kaikki muuttua super- hyväksi. Luota siihen että teilläkin käy samalla tavalla :flower: =)

Harmittaa vielä sekin, että säästössä rahat jotka oli tarkoitus käyttää 20v. hääpäivämatkaat. Noi koneet ei ole halpoja ja auton korjauskin maksoi jo 1400?... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Harmittaa vielä sekin, että säästössä rahat jotka oli tarkoitus käyttää 20v. hääpäivämatkaat. Noi koneet ei ole halpoja ja auton korjauskin maksoi jo 1400?... :(

No jos jotain positiivista pitää hakea, niin ole onnellinen että teillä on säästöjä että saatte uudet laitteet/korjaukset maksettua. Meillä vastaavassa tilanteessa ois aika ikävää, kun ei ole säästöjä.

Yhteistyössä