V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olet ansainnut hyvät unet.Heräsin vasta. Vihdoinkin (yhdeksän päivää töitä putkeen) vapaapäivä!
Olipa typerä oletus. Mä olen tuohon aikaan nukkunut vielä, mutta olen ihan töissä käyvä ihminen. Et ilmeisesti ole kuullut sellaisesta kuin vuorotyö.Syrjäytyneet, mt-ongelmaiset, toimettomat kotiäidit, työttömät ja kakarat ovat kaikki vielä unten mailla keräämässä voimia taas yhteen tuottamattomaan päivään.
Niin kuten nukkua jos ei tarvitse aamuvuoroon mennä.N. 7.00 aikaan ei paljo jutella täällä. On muuta tekemistä siihen aikaan.
Jep ja jotkut ovat töissä 7.00.Niin kuten nukkua jos ei tarvitse aamuvuoroon mennä.
Syrjäytyneet, mt-ongelmaiset, toimettomat kotiäidit, työttömät ja kakarat ovat kaikki vielä unten mailla keräämässä voimia taas yhteen tuottamattomaan päivään.
Et ilmeisesti sitten tajunnut, että vuorotyöläiset eivät kuulu isompaan viiteryhmään nimeltä kotona lorvailijat, johon nuo kaikki muut mainitut kuuluvat? Missään kohtaa ei toki erikseen mainittu, että työssä olevat, työstä lomalla olevat, vuorotyöläiset, sairaat, pienet lapset ja eläkeläiset voivat ihan hyvin olla unten mailla ja hyvällä omallatunnolla jos haluavat ja tilanne niin sallii, mutta sen nyt luulisi olevan kaikille sanomattakin ilmiselvää, ilmeisesti ei kuitenkaan sinulle. Onko epäsäännöllinen unirytmi sumentanut tajuntasi ja ymmärryskykysi, vai haastatko vain riitaa?Olipa typerä oletus. Mä olen tuohon aikaan nukkunut vielä, mutta olen ihan töissä käyvä ihminen. Et ilmeisesti ole kuullut sellaisesta kuin vuorotyö.
Mikä saa sut kuvittelemaan, että sulla on oikeus määrätä työttömien yms. heräämisaika? Oletko vähän suuruudenhullu?Et ilmeisesti sitten tajunnut, että vuorotyöläiset eivät kuulu isompaan viiteryhmään nimeltä kotona lorvailijat, johon nuo kaikki muut mainitut kuuluvat? Missään kohtaa ei toki erikseen mainittu, että työssä olevat, työstä lomalla olevat, vuorotyöläiset, sairaat, pienet lapset ja eläkeläiset voivat ihan hyvin olla unten mailla ja hyvällä omallatunnolla jos haluavat ja tilanne niin sallii, mutta sen nyt luulisi olevan kaikille sanomattakin ilmiselvää, ilmeisesti ei kuitenkaan sinulle. Onko epäsäännöllinen unirytmi sumentanut tajuntasi ja ymmärryskykysi, vai haastatko vain riitaa?