kaikki on aina ja kokoajan nykyään mun syytä, mä en jaksa enää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies syyttää mua joka päivä jostain, joskus hukkaan sen sytkärin ja joskus vaatteita aj nyt sit avainlukulistan jota en ole edes nähnyt. se huutaa ja meuhkaa mulle niin et viimeks tänään lapsi huusi että "matti" lopeta toi huutaminen...
lapsen takia mun on pakko lähteä, mä en ymmärrä sen käytöstä. mun rakastamastani miehestä on tullut räyhäävä kusipää.
muhun sattuu.

no olen kuule sanonut todellakin ja monta kertaa!!
olen itkien pyytänyt ettei huutais lapsen kuullen, mut siitä se saa vaan lisää vettä myllyynsä ja korottaa ääntään lisää ja huutaa että kukaan ei määrää koska hän huutaa ja koska hiljenee.
ja sen lempilause nykyään on et "opettelisit elään niin ei kaikki olis kokoajan niin vaikeeta!" ton lauseen oon kuullu tänään jo 4 kertaa.

mul oli vähä samallainenen tilanne mikä kylläki johtu mieheni väsymyksestä nyt kun on ollut lomalla niin on aivan kuin eri ihminen ... mutta joo meille ainaki teki viikon välimatka hyvää kannattaa kokeilla

Kysy miksi hän nitistää sua, ja eikö hän voisi ite itteään määrätä lopettamaan sen meuhkaamisen.

Sanoisin, että miästä vaivaa taantuminen johonkin oman äiti-poikasuhteensa kuvioon. Se yrittää pakottaa sua mieleisekseen äitihahmoksi, ja käyttää niitä keinoja joita on lapsena saanut käyttää, tai joita esim. oma isä on käyttänyt.

Eli hyvä uutinen saattais olla, että mies ei ole lakannut rakastamasta vaan on siirtynyt suhteessa syvemmälle tasolle. Huono uutinen on, että miehen keinovalikoima on tuhoava. Vahvakaan ihminen ei kestä jatkuvaa huutamista särkymättä, vielä vähemmän jos toinen ei missään kohtaa ymmärrä katua.

Älä missään nimessä salli semmoista käytöstä, vaan sanot, että nyt täytyy lähteä pariterapiaan koska lapsi kärsii. Jos haluat ymmärtää mistä voi olla kysymys, lue vaikka semmoinen opus kuin Harville Hendrix: Kaikki se rakkaus joka sinulle kuuluu. Saa luultavasti kirjastosta.

Yhteistyössä