?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sniiff, hajuton.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sniiff, hajuton.
Mistä niitä saa? Siis hajuttomia...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sniiff, hajuton.
Hmm.. pesemällä sen.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sniiff, hajuton.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Millä? Hajuttomalla saippualla vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Millä? Hajuttomalla saippualla vai?
Ihan vedellä vaanEhkä mun ominaishajuni sitten on valmiiksi mieto tai sitten olen menettänyt hajuaistin.
Alkuperäinen kirjoittaja mirella:Oikein mielelläni haistelisin, kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Eiköhän ne kaikki haise vaikka tolulla hinkkais... Joo mä luulen että sun nenäkarvat on lakoontuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Eiköhän ne kaikki haise vaikka tolulla hinkkais... Joo mä luulen että sun nenäkarvat on lakoontuneet.
No ihan miten vaan. Mun nenään se on nyt ihanan hajuton ja puhdas, aah saunan ja suihkun raikas. Oma kokemus on et jos värkki haisee on sitä liikaa klutattu shamppoilla ja vitun bakteeritasapaino on järkkyny.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Siis ootko sä niin notkea että pystyt omaasi haistelemaan???
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:"Lootusasentoon liian levoton mä oon
meikäläinen kaipaa jotain kouriintuntuvaa
Lootusasentoon liian levoton mä oon
ei mul' kyl' oikeen sellaseen oo aikaa kuluttaa"
Enkä käytä durum-jauhoja...
Alkuperäinen kirjoittaja viksi:Ootteko te kaikki kännissä? B)