O
"Olivi"
Vieras
Millainen sinä olet puhelimesi kanssa, onko se aina taskussa äänet kaakossa vai onko tavoittamisesi vaikeaa? Käytätkö puhelinta johonkin muuhun kuin soittamiseen, esimerkiksi netin selaukseen? Millainen puhelin sinulla tällä hetkellä on? Olisi kiva kuulla etenkin naisten (miksei toki myös miestenkin!) kännykän käyttötarpeista ja tavoista.
Vastaan itse ensimmäisenä
Olen monen mielestä varmasti suunnattoman rasittava puhelimen käyttäjä, puhelimeni on melkein aina äänettömällä ja nykyään suljen sen aina yöksi. Jos odotan jotain tärkeää puhelua, silloin laitan äänet päälle mutta muuten en. Katson kyllä puhelinta yleensä melko usein, välillä tosin se lojuu kassin pohjalla pitkiäkin aikoja... Olen siis tunnettu siitä, että minun kiinni saaminen on tuuri peliä, vastaan jos vastaan ja soitan takaisin kun jaksan. Saatan myös olla vastaamatta jos en vaan jaksa sillä hetkellä jutella puhelimessa ja puhelinkontaktini rajoittuu hyvinkin pieneen lähipiiriin. Minulla on puhelinvastaaja mihin voi jättää viestin tai voi laittaa vaikka tekstarin perästä jos jotain tärkeää on, tykkään siitä että en ole jatkuvasti tavoitettavissa enkä "puhelimeni orja". En juurikaan lörpöttele puhelimessa huvin vuoksi ja lähetän ehkä mielummin tekstiviestejä. En tosin tekstailekkaan muuten vaan juuri koskaan, nuorempana tuli sitä harrastettua enemmän.
En koe että tarvitsisin kännykkää edes paljoa, mutta arvostan puhelimessa kovasti nettiselainta ja karttoja, niin että bussit voi katsoa kännykästä ja tietää aina reitit ja aukioloajat! Sellaisia elämää helpottavia nykyratkaisuja
Mailit tarkistan ja jotain turhaakin nettikäyttöä välillä, mutta lähinnä ihan hyötykäyttöä. En pelaa koskaan ja en osta mitään lisähärpäkkeitä. Musiikkia kuuntelisin mielelläni puhelimella ja puhelimen kameraa käytän. Nyt minulla on väliaikaisesti Nokia 7230 ilman nettiä, mutta tarkoitus olisi hankkia uusin iPhone sen "tietokonemaisuuden" ja hyvän kameran vuoksi. Vähän epäilyttää se, että tarvitsenko niin hienoa puhelinta, mutta edellinen älypuhelimeni oli "halpis" ja sen kyllä huomasi, puhelin oli aivan susi 
Vastaan itse ensimmäisenä
En koe että tarvitsisin kännykkää edes paljoa, mutta arvostan puhelimessa kovasti nettiselainta ja karttoja, niin että bussit voi katsoa kännykästä ja tietää aina reitit ja aukioloajat! Sellaisia elämää helpottavia nykyratkaisuja