Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 17:10 juuliska kirjoitti:erosin syksyllä.vanhin tuolloin 2,5v,keskimmäinen 1v 7kk ja kolmas masussahyvin menny ja olen tyytyväinen ratkaisuun.
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 18:40 yh-isä kirjoitti:äiti jätti lapsen 1,5vuotiaana nyt ollut kahestaa 5v ei jaksanut hoitaa lasta vaan halusi olla villi ja vapaa itse olen 28v äiti oli silloin 20v kun jätti lapsen mulle. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 13:31 alkup kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 17:10 juuliska kirjoitti:erosin syksyllä.vanhin tuolloin 2,5v,keskimmäinen 1v 7kk ja kolmas masussahyvin menny ja olen tyytyväinen ratkaisuun.
Mulla tilanne et lapset 3v, 1v9kk ja 4,5kk. Tekis mieli ukko jättää ja häipyä laten kans, mut oon miettinyt et kuinka jaksan yksin kolmen näinj pienen lapsen kans...paitisi et oon kyllä nykyäänki aina lasten kans yksin, ukko käy vaan nukkuu kotona yöt. ja miten riittä rahat.. juuliska kuin sä oot pärjänny rahallisesti ja jaksellu. Sinulla on kokemusta niin kerrotko mulle.