Kaipaan exääni niin paljon :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru tahtoo sua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru tahtoo sua

Vieras
En kohta enää kestä... erossa ollaan oltu jo pari vuotta. Minulla on jo perhe toisen miehen kanssa ja hänkin on löytänyt uuden naisen, mutta en voi sille mitään että ajattelen häntä lähes päivittäin.. miten tästä pääsisi yli? Turha sanoa että aika auttaa, koska erosta jo niin kauan aikaa mutta erosta en sen enempää kerro. Uskon että hänkin ajattelee minua edelleen.

Tämä kappale kuvaa niin hyvin tunteitani..itkettää :`(

http://www.youtube.com/watch?v=laiROGvrWMM

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no hmm:
Onko tuo nyt reilua teidän uusia kohtaan?

no ei tietenkään ja olen tästä harvinaisen tietoinen.. meillä oli vain jotain niin erityistä, enkä saa häntä mielestäni vaikka mitä tekisin..

Jos se oli niin erityistä niin miksi ihmeessä erositte? Ja perustit perheen toisen kanssa?

Olisiko mahdollista että heittäydyit uuteen suhteeseen ennenkuin kerkesit itse kunnolla käsitellä asiaa omassa päässäsi?Ja perheen perustit turhan nopeasti eron jälkeen?Mä kun erosin entisestä miehestäni niin en voinnut edes kuvitella alkavani uutta suhdetta ennenkuin olin päässyt totaalisesti irti ex:stä.Ja siihen meni viitisen vuotta.Oli vaan pakko käsitellä kaikki jäljellä olevat tunteet,itkeä kaikki paha olo jne. ennenkuin pystyin aloittamaan "deittailun" toisen miehen kanssa.Ajattelin ettei ole reilua uutta kohtaan jos mulla edelleen on tunteita eksää kohtaan tai selvin omia ajatuksiani ja entistä suhdettani uudessa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja suru tahtoo sua:
En kohta enää kestä... erossa ollaan oltu jo pari vuotta. Minulla on jo perhe toisen miehen kanssa ja hänkin on löytänyt uuden naisen, mutta en voi sille mitään että ajattelen häntä lähes päivittäin.. miten tästä pääsisi yli? Turha sanoa että aika auttaa, koska erosta jo niin kauan aikaa mutta erosta en sen enempää kerro. Uskon että hänkin ajattelee minua edelleen.

kertonut tunteistasi hänelle?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

olen kertonut..tai en ehkä varsinaisesti täysin kirjaimellisesti, mutta hänkin on laitellut viestejä ollessaan humalassa, joissa kertonut ajatelleensa menneitä ja niin pois päin.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Olisiko mahdollista että heittäydyit uuteen suhteeseen ennenkuin kerkesit itse kunnolla käsitellä asiaa omassa päässäsi?Ja perheen perustit turhan nopeasti eron jälkeen?Mä kun erosin entisestä miehestäni niin en voinnut edes kuvitella alkavani uutta suhdetta ennenkuin olin päässyt totaalisesti irti ex:stä.Ja siihen meni viitisen vuotta.Oli vaan pakko käsitellä kaikki jäljellä olevat tunteet,itkeä kaikki paha olo jne. ennenkuin pystyin aloittamaan "deittailun" toisen miehen kanssa.Ajattelin ettei ole reilua uutta kohtaan jos mulla edelleen on tunteita eksää kohtaan tai selvin omia ajatuksiani ja entistä suhdettani uudessa suhteessa.

hyvin mahdollista. Silloin tuntui siltä että mitä nopeammin pääsen uuteen alkuun niin sen parempi, mutta toisin kävi :( rakastan kyllä avopuolisioni ja lastani yli kaiken, mutta silti en voi olla ajattelematta exääni. Hänessä oli vain sitä jotain ja eron syy ei oikeastaan koskaan minulle selvinnyt täydellisesti

Oletko ihminen, joka kaipaa aina jotain muuta kuin mitä on? Jos olet kotona, kaipaat matkalle, jos olet matkalla, kaipaat kotiin, jos olet seurassa, kaipaat rauhaa, ja jos olet yksinäinen, alat kaivata perhettä/kavereita.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mikä teidät ajoi eroamaan?

hän minut jätti.. en tiedä mitä tapahtui, mutta jotain semmoista mistä ei voinut minulle kertoa ja luulenpa että hän oli masentunut. Elimme kaukosuhteessa ja näimme harvoin, mutta silloin kun olimme yhdessä se oli jotain ihan uskomattoman ihanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko ihminen, joka kaipaa aina jotain muuta kuin mitä on? Jos olet kotona, kaipaat matkalle, jos olet matkalla, kaipaat kotiin, jos olet seurassa, kaipaat rauhaa, ja jos olet yksinäinen, alat kaivata perhettä/kavereita.

ehkä joissain määrin pitää paikkaansa, mutta ei kuitenkaan ihan täysin. Olen siis ihan onnellinen muuten, mutta jokin tuntuu puuttuvan.

olen kertonut..tai en ehkä varsinaisesti täysin kirjaimellisesti, mutta hänkin on laitellut viestejä ollessaan humalassa, joissa kertonut ajatelleensa menneitä ja niin pois päin.. :(

Tunteet viilenevät aikojen kuluessa ja on täysin luonnollista kaivata exää. Täytyy muistaa, että eroon oli hyvät syyt, eikä paluuta ole. Kannattaa vaalia hyviä muistoja ja olla onnellinen menneistä hyvistä hetkistä. Kaikilla ihmisillä menneisyys seuraa mukana uuteen suhteeseen ja nyxien pitää hyväksyä se, koska ovat valinneet kumppanin, jolla on ollut pitkiä, tärkeitä parisuhteita.

Alkuperäinen kirjoittaja ex sailori:

Tunteet viilenevät aikojen kuluessa ja on täysin luonnollista kaivata exää. Täytyy muistaa, että eroon oli hyvät syyt, eikä paluuta ole. Kannattaa vaalia hyviä muistoja ja olla onnellinen menneistä hyvistä hetkistä. Kaikilla ihmisillä menneisyys seuraa mukana uuteen suhteeseen ja nyxien pitää hyväksyä se, koska ovat valinneet kumppanin, jolla on ollut pitkiä, tärkeitä parisuhteita.

miksi minusta tuntuu siltä että joudun tyytymään siihen toiseksi parempaan? :(

Sikäli kannattaa ehkä myös muistella niitä asioita, jotka meni pieleen, että voisit ymmärtää, että oli ehkä hyvä että erositte. Voisitko kuvitella meneväsi juttelemaan aiheesta vaikka jollekin ammattiauttajalle? KOska ei varmaan tosiaan tee hyvää nykyiselle parisuhteellesi eikä sinulle itsellesi elää jatkuvassa kaipuussa.

Johtuu varmaan juuri siitä, että elitte kaukosuhteessa. Arki uusien kanssa on toista kuin kamala kaipaus ja jälleennäkemisten laatuaika oli exän kanssa? Arki yhdessä ei sitten ehkä olisikaan niin ainutkertaisen upeeta.

Yhteistyössä