niin vaikea ja surullinen tilanne=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis sisareni, jonka ainut elämän tarkoitus on jatkuva ryyppääminen ja ja jokaisen vastaantulijan kanssa paneminen.. hänelle on tehty jo parikin aborttia, ja nyt hän on taas raskaana... ja jopa niin pitkällä, että vatsa on jo kasvanut, ja vauva potkii. tästä huolimatta ryyppää samaan tahtiin.. ja hän siis aikoo nyt taas tehdä abortin!! sanoin, että sehän on jo niin pitkällä, ettei se ole enää mahdollista, niin hän sanoi, että kyllä ne sen tekee kun hän sanoo niille, että jos eivät tee niin hän sorkkii sen sitten vaikka itse ulos! ja sanoi, että vituttaa kun tuo vauvakin potkii, ja aina lyö kovaa mahaan kun se liikkuu... en vaan tajua, miksi se ei voi hankkia kunnon ehkäisyä, ja miksi ei nytkään voinut mennä ajoissa lääkäriin.. mua niin suututtaa ja itkettää kun ajattelen sitä viatonta vauvaa=( tää on niin vaikeeta... en voi olla vihaamatta ja halveksimatta sisartani, mutta koitan silti olla tukena ym. hänellä on asenne, kyllä sen vielä kerkee, ja ei vois vähempää kiinnostaa... kiitos kun sain purkaa tunteitani...

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Voi luoja miten vaikee tilanne. Pakkohoitoon vauvan syntymään saakka. Oliskin niin yksinkertasta...

Joo samaa kannatan jos ois mahollista..
pakko hoitoon ku vauva syntyy ja vauva pois adoptioon heti syntymästä

Niin, väistämättä välillä käy mielessä että miksi luoja suo lapsia sellaisille, jotka lapsia eivät"tarvitse", ja sitten taas ne jotka lasta todella kaipaavat eivät lasta saa jostain syystä.

Voisitko vaikka sopia sisaresi kanssa, että hän luovuttaa lapsen sinulle kun se syntyy. Ja ottaisit hänet omaan kotiisi raskausajaksi ja kustantaisit hänelle ylläpidon ja kaikki muut kulut raskausajan jos hän olisi juomatta raskausajan?

Siis jos se nyt jo nyrkillä pätkii syntymätöntä vauvaa, miettikää, millaista kyytiä vauva sais syntymänsä jälkeen, kun todennäköisesti olisi todella itkuinen ja sairas äidin jatkuvan raskaudenaikaisen viinankäytön vuoksi.

Ei heru sympatioita tuollaiselle ei. Kamala nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
|O |O |O
putket poikki ja reikä umpeen tollaselta!!!!
Anteeksi vaan, mutta tuo on niin saatanan sairasta, että pistää vihaksi! Siis todella edesvastuutonta!

Aivan. Mä tunnen kans yhden ihmisen jolle abortit on melkein ehkäisykeino.. Pari lasta on kyllä toki antanut syntyäkin tähän maailmaan..

voi, jos se olisikin noin helppoa, että pakkohoitoon vaan.. jos se edes suostuisi loppuajan olemaan kunnolla, niin vaikka sitten minä ottaisin sen lapsen! mutta lapsen synnyttäminen ei siis kuulema tule kysymykseenkään! tuntuu niin kamalalta, että en voi kuin itkeä=(

Alkuperäinen kirjoittaja entäs:
Voisitko vaikka sopia sisaresi kanssa, että hän luovuttaa lapsen sinulle kun se syntyy. Ja ottaisit hänet omaan kotiisi raskausajaksi ja kustantaisit hänelle ylläpidon ja kaikki muut kulut raskausajan jos hän olisi juomatta raskausajan?

Minusta tuo on aika paljon pyydetty. Itse en pystyisi elättämään ylimääräistä ihmistä taloudessani, vaikka haluaisin. Ja joka tapauksessa, alkoholisti (turha edes väittää vastaan, kyllä siskosi on alkoholisti) juo jos siltä tuntuu. Se viina on heidän Jumala.

Inhottava tyyppi tuo sisaresi. Mä oon aina ajatellut, että vaikka mikä tulisi, mä rakastan mun veljeä ja siskoa. Mutta tuollaista en oo huomannut ottaa lukuun. En voisi rakastaa sisarenani tuollaista ihmistä. Minusta hänet pitäisi tappaa. Anteeksi, en voi mitään sille, että tunnen tällä tavoin.

Olet tosi urhea, jos jaksat rakastaa siskoasi ja auttaa häntä. Minä syöttäisin sieniä.

Minusta tuo on aika paljon pyydetty. Itse en pystyisi elättämään ylimääräistä ihmistä taloudessani, vaikka haluaisin. Ja joka tapauksessa, alkoholisti (turha edes väittää vastaan, kyllä siskosi on alkoholisti) juo jos siltä tuntuu. Se viina on heidän Jumala.

Niin tiedän että se on aika paljon pyydetty... mutta tuntuu että itse tekisin kaikkeni syntymättömän lapsen puolesta kun jo noin isoksi päässyt että potkii...

http://www.lskl.fi/showPage.php?page_id=39&submit=displayDoc&documentId=225
Vastasyntyneen lapsen huostaanottoa voidaan pohtia esimerkiksi jos lapsi syntyy vieroitusoireisena eli äiti on käyttänyt runsaasti päihteitä raskauden aikana tai jos vanhempien elämän tilanne on kovin hankala

(mut siel on sit taas pointteja jotka kumoaa sen. onko siskosi käyny neuvolassa?.. uskallatko/haluatko ilmoittaa hänestä viranomaisille?? )

Siitä nyt varmasti ongelmia syntyisi, jos sisaresi"lupaisi"sinulle lapsensa kun se syntyy. En usko että olisi hyvä idea...

Niin tiedän että se on aika paljon pyydetty... mutta tuntuu että itse tekisin kaikkeni syntymättömän lapsen puolesta kun jo noin isoksi päässyt että potkii...

Jos tuohon ap pystyt, niin täytyy nostaa hattua. Olisit kyllä ihan oikeasti sankari.

niin, alkoholisti tosiaan on.. vaikka ei tietenkään omasta mielestään.. eipä minullakaan taloudellisesti olisi varaa ottaa, mutta jos se olisi keino pelastaa vauva, niin ottaisin siitä huolimatta! voidaanko hänelle tosiaan vielä tuossa vaiheessa tehdä aborttia? toisaalta kun ajattelee, minkälaista vahinkoa vauva on jo tähän mennessä kärsinyt.. kun se vaan ryyppää ja joskus vetää jotain lääkkeitäkin..