Kaipaan neuvoja asiasta mies,ehkäisy ja vauvakuume

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Mulla on vauvakuume, miehellä ei. Tai no, mies sanoi että vuodenvaihteen jälkeen alkaa yritys mutta ei vielä (syitä en halua tässä kertoa mutta sanotaan että onhan se ehkä "järkevää"). Mä lopetin kuitenkin ehkäisyn käytön, miehen kanssa yhteinen päätös, ja mies on käyttänyt kondomia siitä lähtien. Nyt viikko sitten kävi tällainen tilanne (pahoittelen yksityskohtaista kuvausta): Miehen kanssa siinä hieman lämmiteltiin toisiamme ja samalla kun mä kierähdin miehen päälle, nämä kriittiset elimet kohtasivat juuri sillä tavalla kun niiden kuuluukin. Eikä ollut kondomia vielä käytössä. Mä pysähdyin siihen paikkaan mutta mies otti lanteista kiinni ja jatkettiin hommaa loppuun asti. Nyt mua hieman vaivaa tuo tilanne koska sen jälkeen ollaan molemmat oltu vaivautuneita. Eikä olla seksiä harrastettu ollenkaan enää (yleensä joka päivä). Mitä mun nyt pitäisi ajatella asiasta? Tiedän, puhu miehelle, mutta en edes tiedä mitä sanoisin! Luuleekohan mies että mä jotenkin tarkoituksella tein noin? Tai harmittaako miestä tapahtunut? Vai oliko tämä merkki että kondomit voidaan jo jättää pois? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Jaa-a, empä osaa tosiaan muuta sanoo kuin että mieheltäs varmaan saat vastauksen noihin kysymyksiis parhaiten. Ei varmaan kukaan muu osaa sanoo mitä miehes päässä liikkuu...

Niin kyllähän meidän pitäisi asiasta puhuta mutta en tiedä edes miten aloittaisin keskustelun. Jos tapahtunut ei olekaan miehelle mikään suuri asia niin musta tuntuu tyhmältä edes ottaa se puheeksi :/

Mula tuli ihan sellanen ajatus, että miestäsi alkoi heti kaduttaa mitä teitte ja hän pelkää nyt, että olet raskaana. Mutta juttelehan nyt pikaisesti miehesi kanssa, että miksi hän teki noin?

Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide:
Miestä panetti, eikä se jaksanut alkaa räpläämän kondomien kanssa. Toivottavasti ei jälkikäteen syytä sua, jos tulee seurauksia "liian aikaisin"

Tätä mä juurikin pelkään. Ja todellakin niin että syyttää mua koska mä olin päällä vaikka vannon että se tilanne meni siihen ihan vahingossa. Enkä mä osaisi yhtään iloita jos tietäisin että miestä kaduttaa. Mutta miten mä edes aloitan koko keskustelun.. "Tuota kulta, muistatko kun viikko sitten pantiin?..."

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa ap:
Ja todellakin niin että syyttää mua koska mä olin päällä vaikka vannon että se tilanne meni siihen ihan vahingossa.

Mies tietää minne lastinsa laittoi, ja olisi jo ottanut asian puheeksi jos olisi oikeasti huolissaan seuraumuksista. Muutenkaan mies tuskin kadu tai syytä ketään kun te kerran harrastatte yhdyntää säännöllisesti.. tähän toimintaan liittyy aina mahdollisuus raskautumisesta, olisi ehkäisy mikä tahansa.

No onko tuossa sitten mitään ihmeellistä, tuskin miehes kuitenkaan kauhuissaan olisi vaikka olisit raskaaksi tullut tuosta, tuntuu vaan et jos parista kuukaudesta kiinni niin mitäs sitten. Kyllä miehes olisi ehkäisyä käyttänyt jos ehdoittomasti ei vielä vauvaa tahdo..

Siinä kävi juuri niinkuin pelkäsin :( Seksiä ei ole ollut joten tein aloitteen ja mies torjui mut. Kysyin varovasti et johtuuko siitä viimekertaisesta ja mies räjähti täysin. Syyttää mua siitä koska mun olisi pitänyt hillitä itseäni koska mä tiedän et hän ei siinä tilanteessa siihen pysty ja koska mä tiedän et hän ei vielä vauvaa halua. Lähti ovet paukkua huutaen et mun on parasta toivoa että en ole raskaana.

Mun mies on kauheen tarkkaa, järjestelmällinen ja on suunnitellut varmaan päivän tarkkuudella kaiken mitä tulee tapahtumaan meidän elämässä. Hän ei pidä muutoksista eikä missään nimessä yllätyksistä. En tiedä miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Mies kaiken lisäksi ilmoitti ettei seksiä ole enää luvassa KOSKA MUHUN EI VOI LUOTTAA ennen kuin vuoden vaihteen jälkeen jolloin alkaa yritys.

Toivotaan että en tullut raskaaksi niin se ehkä rauhoittaa miehen mieltä. Mun mielestä ei pitäisi suurta vaaraa olla.

Siinä kävi juuri niinkuin pelkäsin :( Seksiä ei ole ollut joten tein aloitteen ja mies torjui mut. Kysyin varovasti et johtuuko siitä viimekertaisesta ja mies räjähti täysin. Syyttää mua siitä koska mun olisi pitänyt hillitä itseäni koska mä tiedän et hän ei siinä tilanteessa siihen pysty ja koska mä tiedän et hän ei vielä vauvaa halua. Lähti ovet paukkua huutaen et mun on parasta toivoa että en ole raskaana.

Mun mies on kauheen tarkkaa, järjestelmällinen ja on suunnitellut varmaan päivän tarkkuudella kaiken mitä tulee tapahtumaan meidän elämässä. Hän ei pidä muutoksista eikä missään nimessä yllätyksistä. En tiedä miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Mies kaiken lisäksi ilmoitti ettei seksiä ole enää luvassa KOSKA MUHUN EI VOI LUOTTAA ennen kuin vuoden vaihteen jälkeen jolloin alkaa yritys.

Toivotaan että en tullut raskaaksi niin se ehkä rauhoittaa miehen mieltä. Mun mielestä ei pitäisi suurta vaaraa olla.

Tähän en voi kommentoida muuta kuin että mietipä vielä, onko tuo mies tosiaan sellainen, jonka kanssa haluat niitä lapsia tehdä. Ei kuulosta kovin hyvältä, jos mies syyttää sinua tuollaisesta eikä luota sinuun. Minä jättäisin väliin. Lasten saaminen on riittävän rankka juttu ilman tasapainotonta lapsellisesti käyttäytyvää isääkin...

:( sun mies oli tosi törkee ja sun ei tarvii tuntea syyllisyyttä mistään. :hug: toivottavasti sun ukkos kans tajuu että se on väärässä ja pyytää anteeksi. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

Tähän en voi kommentoida muuta kuin että mietipä vielä, onko tuo mies tosiaan sellainen, jonka kanssa haluat niitä lapsia tehdä. Ei kuulosta kovin hyvältä, jos mies syyttää sinua tuollaisesta eikä luota sinuun. Minä jättäisin väliin. Lasten saaminen on riittävän rankka juttu ilman tasapainotonta lapsellisesti käyttäytyvää isääkin...

No kyse ei ole ensimmäisestä lapsesta :( Esikoisen kanssa oli päinvastainen ongelma eli en tullut heti raskaaksi siinä kierrossa kun olisi pitänyt ja mies oli raivona koska hänen suunnitelmat menee sekaisin :/ Kyllähän se välillä on raskasta kun kaikki pitää niin tietää ja suunnitella etukäteen mutta itsepähän olen mieheni valinnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:

No kyse ei ole ensimmäisestä lapsesta :( Esikoisen kanssa oli päinvastainen ongelma eli en tullut heti raskaaksi siinä kierrossa kun olisi pitänyt ja mies oli raivona koska hänen suunnitelmat menee sekaisin :/ Kyllähän se välillä on raskasta kun kaikki pitää niin tietää ja suunnitella etukäteen mutta itsepähän olen mieheni valinnut.

Huhhuh. No on sinulla omituinen mies. Et tullut raskaaksi siinä kierrossa, missä piti. Onko hän kenties jostain kehitysmaasta vai muuten tietämätön ihmisen lisääntymisestä? Onko hänestä sukupuolikin sinun määriteltävissäsi?

Tuo kaikessa järjestelmällisyys ja suunnitelmallisuus kuullostaa ihan kuin puhuttaisiin nuoremman pojan kummista.
Ja voi sanoa suoraan että onneksi heillä ei ole lapsia.Kun elämää eikä asioitaan pysty tarkkaan suunnittelemaan.

En voi muuta sanoa kun että lapsellinen mies .Mä sanoisin kyllä että ei tartte olla seksiä ollenkaan jos pitää elää kellon tarkkuudella.Ja sanoisin myös että jos ei asenne muutu niin saa pakata tavaransa ja lähteä vähäksi aikaa muualle miettimään mitä haluaa. |O |O |O |O .

Mä miettisin kaks kertaa alkasinko tommosen kans enää lapsia lisää "tekemään"

Meillä kans oli käytössä kumi sen jälkeen ku lopetin hormonaalisen ehkäsyn ja nyt sitten vain keskeytetty... Kerran menty lopppunki asti... Toiveita elättelen että yritys alkaski jo aikasemmin ku mies on tollein käyttäytyny ;)

Yhteistyössä