H
harmaa
Vieras
Mulla on vauvakuume, miehellä ei. Tai no, mies sanoi että vuodenvaihteen jälkeen alkaa yritys mutta ei vielä (syitä en halua tässä kertoa mutta sanotaan että onhan se ehkä "järkevää"). Mä lopetin kuitenkin ehkäisyn käytön, miehen kanssa yhteinen päätös, ja mies on käyttänyt kondomia siitä lähtien. Nyt viikko sitten kävi tällainen tilanne (pahoittelen yksityskohtaista kuvausta): Miehen kanssa siinä hieman lämmiteltiin toisiamme ja samalla kun mä kierähdin miehen päälle, nämä kriittiset elimet kohtasivat juuri sillä tavalla kun niiden kuuluukin. Eikä ollut kondomia vielä käytössä. Mä pysähdyin siihen paikkaan mutta mies otti lanteista kiinni ja jatkettiin hommaa loppuun asti. Nyt mua hieman vaivaa tuo tilanne koska sen jälkeen ollaan molemmat oltu vaivautuneita. Eikä olla seksiä harrastettu ollenkaan enää (yleensä joka päivä). Mitä mun nyt pitäisi ajatella asiasta? Tiedän, puhu miehelle, mutta en edes tiedä mitä sanoisin! Luuleekohan mies että mä jotenkin tarkoituksella tein noin? Tai harmittaako miestä tapahtunut? Vai oliko tämä merkki että kondomit voidaan jo jättää pois? :/