Kaipaatko kuuntelijaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sielunhoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sielunhoitaja

Vieras
Olen 32-vuotias, neljän lapsen äiti. Odotan viidettä lastamme syntyväksi kesäkuussa.
Olen ammatiltani lähihoitaja ja tehnyt alan töitä vuodesta 1996.
Olen kokenut aina toisten auttamisen sydäntä lähellä olevana asiana ja ihmisten on ollut helppo puhua minulle asiasta kuin asiasta. Olen tutustunut myös diakoniatyöhön ja koen sen kutsuvana.

Olen uskossa ja Jeesuksen kanssa kuljemme tätä elämää eteenpäin.
Minulle köyhän lapsiperheen arki on todellisuutta. Olen käynyt läpi väkivaltaisen ja vähättelevän lapsuuden, jota olen joskus terapiassakin käynyt läpi. Olen sairastanut masennusta ja uupumusta. Tiedän, että elämä ei aina ole helppoa.

Jos kaipaat kuuntelijaa, tukijaa, auttajaa. Tuntematonta jolle uskoutua. Ihmistä jolle voit olla nimetön, mutta tiedät, että joku välittää. Kirjoita minulle sähköpostia. Kirjoita nimelläsi, nimimerkillä.. minulle ei ole väliä oletko mies vai nainen, nuori tai vanha.

Jos koet, että voisit apua saada niin osoite on: sielunhoitaja@windowslive.com

Hanna J

Olen itse saanut elämässäni usein avun ihan ventovieraalta ihmiseltä. Pyytettömästi. Välillä on helpompi puhua vieraalle kun ystävilleen. Ja kaikilla kun ei niitä ystäviä ole.

Lapset on 1v, 2v 3v ja 5v sekä rv 16+. Uskossa olen ollut useamman vuoden. Tietokoneella tulee oltua päivittäin. Yleensä kylläkin illalla, kun muksut nukkuu. Olen kotiäitinä, joten aikaa välillä päivälläkin.

Yhteistyössä