V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai sitten vaan pöpilään.Veikkaan, että jos kaivattu juoksisi alasti kadulla viestinsä kanssa, sillä olisi laajahko paikallinen vaikutus. Saattaisi päästä jopa valtakunnan uutisiin.
Enempi veikkaan putkaan pääsemistä.Veikkaan, että jos kaivattu juoksisi alasti kadulla viestinsä kanssa, sillä olisi laajahko paikallinen vaikutus. Saattaisi päästä jopa valtakunnan uutisiin.
Veikkaan, että jos kaivattu juoksisi alasti kadulla viestinsä kanssa, sillä olisi laajahko paikallinen vaikutus. Saattaisi päästä jopa valtakunnan uutisiin.
Tapaamaan kauniita lääkäreitä?Tai sitten vaan pöpilään.![]()
Joku aika sitten oli juttu miten mies oli juossut kadulla alasti. Juttu tehtiin siitä kun mies kertoi olleensa psykoosissa tuolloin.Tai sitten vaan pöpilään.![]()
Tule mun luo, henkisesti ja fyysisestiEn saa unta. Saisinpa sinut.
Oon välillä miettiny viittaako tää adhd vai onko vaan luonneMusta tulis loistava lääkäri jos jaksaisin päntätä. Ongelma etten jaksa päntätä mitään mikä mua ei kiinnosta. Jos taas kiinnostaa niin voi lukea ja tutkia tuntikausia kaiken muun unohtaen.
Voi hyvinkin olla, ehkä ihmisiä vaan ylidiagnosoidaan liikaa, kaikelle pitää etsiä joku diagnoosi sen sijaan että hyväksyttäisiin vaan ettei suurin osa sovi täydellisesti mihinkään muottiinHölynpölyä koko adhd. Lääketeollisuuden bisnes.