Kaipais hieman irtautumista, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä88

Vieras
Mulla on pian 6kk ikänen poika.
Mies tekee tosi pitkiä päiviä, illalla vaan pari tuntia kotona ja sit taas nukkumaan ja aamulla töihin, sunnuntait myös kotona. Ei siis ehdi paljon viettämään aikaa vauvan kanssa. Mä oon pojan kanssa 24/7, aika vähän hoitoapua yleensäkkään saa mistään..
En oo käyny ulkona ollenkaan pojan syntymän jälkeen, siis ihan viihteellä.
Ainut mitä oon ollu ilman poikaa on 1,5h shoppailemassa kerran.
Nyt tytöt pyytelis perjantaina ulos, mutta ongelma on että poika vierastaa kaikkia ihan kamalasti. Viimisen parin viikon aikana ei suostu että edes isä laittaa nukkumaan, pelkkää huutoa. Joka loppuu sitten seinään kun mä tuun paikalle.

Pitääkö mun siis ihan suoralta kädeltä kieltäytyä lähtemästä tyttöjen kans?
En tiiä tulisko koko illasta ees mitään ku huolehtisin miten vauva pärjää kotona, huutaako vaan..

Mitä teen?

no mut toi vierastaminen on kans sellaista että lapsi saattaa huutaa pää punaisena alkuun, mut sitten kun äiti poistuu talosta ni ei vierasteta enää ollenkaan :) meidän tyttö teki näin.

Mun mielestä sun kannattaisi mennä. Tottuisivat sitten isä ja lapsikin olemaan keskenään. Ei se ole lapselle vahingollista jos se hiukan itkee, jos kerran paikalla on kuitenkin aikuinen, joka huolehtii ja pitää sylissä.

Alkuperäinen kirjoittaja bells:
no mut toi vierastaminen on kans sellaista että lapsi saattaa huutaa pää punaisena alkuun, mut sitten kun äiti poistuu talosta ni ei vierasteta enää ollenkaan :) meidän tyttö teki näin.

Joo, tää mullakin oli mielessä, monia lapsia olen hoitanut ja se huuto loppuu melkein heti kun äiti sulkee oven perässään. :D Mä olen ollut siis yksin lapsien kanssa siitä asti kun toinen oli noin 1,5v ja toinen 5kk ja molemmat on siis olleet aika tarkkaan mun hoidossa, varsinkin nuorempi. Alkoi aina huutamaan kun vein srk:n parkkiin, mutta kun jäin salaa kuuntelemaan eteiseen, niin heti loppui meteli. :D Ja toisaalta ajattelin niin, että jos se huutaa niin sitten huutaa, mulla on oikeus olla ilman lastakin välillä pari tuntia. :D

Moi! Sun kannattais laittaa poika hoitoon vaikka isovanhemmille(jos jomman kumman vanhemmat asuvat lähellä), jos oika vierastaa heitä kannattaa käydä joka päivä viemässä hänet heille pariksitunniksi hoitoon ennen perjantaita.Perjantaina voisit viedä hänet yöksi ja pitää hauskaa eikä murehtia miten heillä menee! Rentoutuisit varmaan itsekkin.

Yhteistyössä