V
vierailija
Vieras
Kaipausketju meille kaikille muille, jotka ei mahduta yöketjuun. (Eli siis kaikille muille paitsi Ogelle.)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en osallistunut vauvan kauniisiin viesteihin tänään. En kyllä tiedä keneltä kysyit.Poikkeuksellisen kauniita viestejä oli vauvalla tänään. Olikohan mikään sulta?
Lopetin vauvalla tänään. Kuukauden kuluttua lähden täältä veks.Poikkeuksellisen kauniita viestejä oli vauvalla tänään. Olikohan mikään sulta?
Kävin lukemassa muutaman sivun, en nähnyt mitään tavallisesta poikkeavaa.Poikkeuksellisen kauniita viestejä oli vauvalla tänään. Olikohan mikään sulta?
Kauniista voi olla monta mieltä mutta klo 22 jälkeen muutaman viestin kirjoitin.Poikkeuksellisen kauniita viestejä oli vauvalla tänään. Olikohan mikään sulta?
Tietenkin just silloin, kun en ehtinyt sinne itse.Poikkeuksellisen kauniita viestejä oli vauvalla tänään. Olikohan mikään sulta?
Mistä temppuilusta nyt puhut?Uskotko että ylöstempaus tulee oikeasti 23. päivä syyskuuta tänä vuonna, kuten lukemattomat uskovaiset puhuu nyt? Mua alkoi vähän jännittää tuo, kun luin.
Ei siellä ollut mitään normitrollauksesta poikkeavaa.Tietenkin just silloin, kun en ehtinyt sinne itse.
Minne matka ?Väsynyt matkaaja lähettää jollekulle terveiset.
Täytyy vähän miettiä, mitä vastaanMinne matka ?