V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä mietin tätä myös aiemmin, et jos mua ei haluttaisi jonnekin, niin en menisi sinne tieten tahtoen häiriköimään, jos ja kun muut kokee sen mun toiminnan häiriköimisenä. Häiriköimisenä mm. siksi, kun kirjoittaa ohista koko ajan.Näköjään mahdotonta tehdä ketjua, jonne tuo yksi ei tulisi itseään kehumaan. Eihän se käy et muut ois jossain toisessa ketjussa kuin hän, ku ei kukaan näe sit noita hänen itse itselleen kirjoittamia kehuja, et miten mahtava tyyppi hän on.
Totta. Ensi viikoksi lupaa kyllä vielä kesäsäitä, mutta ei enää lokakuussa mahda sentään olla. No pidän ensi viikkoa vielä kesänä ainakin.Jos ikä on vaan numero niin kesäkin voi olla mielentilakysymys, jos lokakuussa on vielä 20°c niin kai sitä voi kesäksi kutsua
Usko alkaa loppua.Kaksi päivää kesää enää jäljellä
No, jos multa kysytään, pniin jossain sivummalla.Ideoita miten nähtäis?
Pari kolme unta oon nähnyt. Ensimmäinen oli paras, mutta oli aika jännä.Näetkö koskaan unia kaivatusta?
Joskus seksiunia.Näetkö koskaan unia kaivatusta?
Ymmärrän. Joku voi hyvinkin kaivata yhä 20 vuoden takaisia asioita.Nostelee 20 vuotta vanhoja aloituksia.
Kaikki tais olla jotain naistentautialoituksia. Ihmeellisiä juttuja kaipailee kylläYmmärrän. Joku voi hyvinkin kaivata yhä 20 vuoden takaisia asioita.
Sivu, n
Toisilla on outoja fetisssejäKaikki tais olla jotain naistentautialoituksia. Ihmeellisiä juttuja kaipailee kyllä