Kaipuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angie

Vieras
Heräsin tänään taas hyvin aikaisin, vaikka lauantaiaamuna olisi saanut nukkua pitkään. Edes lehti ei ollut vielä tipahtanut postiluukusta, vilkaisin kelloa: vähän yli viisi.
Vieläkö sinä mahdat nukkua, varmaankin, eihän nyt kukaan normaalisti näin aikaisin herää.

Kääntelen tyynyä sopivasti ja mietin, miltä tuntuisi herätä vieressäsi. Olen monta kertaa illalla mielessäni asettunut viereesi nukkumaan, tai paremminkin ottanut sinut viereeni tai hiipinyt hiljaa sinun kainaloosi. Sinä makaat selälläsi, minä asetan pääni olkaasi vasten, kierrän kätesi rintasi ympäri ja nostan toisen jalkani jalkasi päälle, sinun kätesi kiertyy hartiani ympäri. Kuuntelen sydämenlyöntejäsi ja puhelemme hiljaa unta odotellen, sanon sinulle hyvää yötä ja nukahdan viereesi. En ole koskaan edes nukkunut vieressäsi, sinä kyllä kerran nukahdit pääsi rintaani vasten; olit väsynyt päivän touhuistasi. Itse en silloin malttanut nukkua, en halunnut tuhlata yhtään hetkeä vähäsestä ajastamme.

Näitä mietin ja ajattelen sinua siellä omassa sängyssäsi. Minun sängyssäni olisi hyvin tilaa. Mielelläni ottaisin sinut viereeni, olen jo valmiiksi alastonmana lämpimän peiton alla. Tunnen sinun sujahtavan viereeni ja kätesi koskettavan ihoani. Hyväilet kädelläsi lanteitani ja annat kätesi kulkea rinnalleni. Suutelet hellästi kaulaani ja hyväilet rintaani. Suusi siirtyy huulilleni ja suudelmamme kiihtyy samaa tahtia hengityksemme kanssa. Siirät huulesi rinnalleni ja otat toisen rintasi suuhusi ahnaasti. Kätesi siirtyy alaspäin jalkoväliini ja voihkaiset ääneen, kun samalla avaan jalkojani, että saat kädellesi paremman tilan. Tunnen kihhkeän kaipuun ja mietin välillä olenko valveilla, näenkö unta vai oeltko todella siinä. Ilmeisesti nukahdan, koska seuraava havaintoni on valkeneva päivä ja minä yksin tilavassa sängyssäni. Et ole uni, mutta et ollut paikalla; ehkä kiihkoni tavoitti sinut aamusella ja ihmettelit, mikä mahtoi tämän aikaisen herätyksen ja seisokin aiheuttaa.

Miksi kiersit miehen kädet hänen ympärilleen. Siirsitkö ne hampaillasi, koska omia käsiä ei ole?

Selkeästi et ole ainakaan antava osapuoli. Toinen saa tehdä kaikki hommat ja sä vaan makaat.

Olipas siellä krijoitusvihreitä. Selvitykseksi piti leikata käsi irti, että sen sai päikalleen. Ei haittaa, vaikka ei kaikkea aina ymmärräkään. Yritän skarpata.

Hjördis, luin viimeksi Herttaa 14-vuotiaana, siitä on aikaa, en muista enää. Samaan aikaan luin myös Perjantaita ja Nyyrikkiä. Eli jos oli Herttaa, niin vaihdan dokumenttien puolelle. Surkea yritys, mutta surkea oli aamukin. Nyt on parempi aamu.

Yhteistyössä