Kaivinkoneenkuljettajana voi tienata jopa 5000 euroa kuukaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän on hyvä asia se.
Se on ihan hyvä asia. Klikkiotsikot on sinällään huvittavia, kun meuhkataan jonkun kuukausipalkasta, mutta unohdetaan mainita paljonko se teki töitä sinä kuukautena.

Joidenkin kohtuuton verottaminen oikeutetaan sillä, että he tienaavat niin paljon, mutta unohdetaan tyystin, että nämä samat ihmiset tekee usein myös vähän enemmän töitä. Varmasti itse kunkin palkkapussi näyttäisi erilaiselle, jos sitä tekisi kymmenen tunnin päiviä seitsemänä päivänä viikossa.

Se on ihan hyvä asia. Klikkiotsikot on sinällään huvittavia, kun meuhkataan jonkun kuukausipalkasta, mutta unohdetaan mainita paljonko se teki töitä sinä kuukautena.

Joidenkin kohtuuton verottaminen oikeutetaan sillä, että he tienaavat niin paljon, mutta unohdetaan tyystin, että nämä samat ihmiset tekee usein myös vähän enemmän töitä. Varmasti itse kunkin palkkapussi näyttäisi erilaiselle, jos sitä tekisi kymmenen tunnin päiviä seitsemänä päivänä viikossa.
Mutta eihän tuo jutun nainen pahemmin ylimääräistä edes tee. Ja tämä juttuhan on kehuva, että näin vähällä voi tienata näin paljon

Mutta eihän tuo jutun nainen pahemmin ylimääräistä edes tee. Ja tämä juttuhan on kehuva, että näin vähällä voi tienata näin paljon
Mikäli menee seiskaksi töihin ja lähtee 16:30, tehdään tunti päivässä pidempään kuin muualla ja kuten hän itse sanoo, että joskus tehdään töitä lauantaisin ja joskus jotain on saatava valmiiksi ennen määräaikaa tai keliolosuhteiden vuoksi, niin päivät venyy.
Se siis tarkoittaa sitä, että jos tienaa JOPA 5000 euroa/kk, se pitää sisällään pidempiä päiviä jaksolta.

Hän sanoo itse näin jutussa "”Se riippuu tehdyistä tunneista. Palkkaa tulee tietysti enemmän, jos tunteja on enemmän. Tienaan ennen veroja eli bruttona 3500–5000 euroa kuukaudessa."

Kaivinkoneen kuljettaja tekee helppoa rahaa, ilman varsinaista koulutusta.
Kuinka monta vuotta olet itse pyörinyt kaivurin hytissä? Mikä hyvänsä, mitä ei itse tarvitse tehdä, on helppoa. Työ ehkä näyttää helpolta ja muutenkin "laiskan hommilta" mutta vuosien mittaan jokainen kaivurikuski kyllä huomaa, ettei se ihan niin ollutkaan.
Se lasku maksetaan yleensä siellä elämän viimeisillä kymmenillä.

Yhteistyössä