Kaivinkoneenkuljettajana voi tienata jopa 5000 euroa kuukaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka monta vuotta olet itse pyörinyt kaivurin hytissä? Mikä hyvänsä, mitä ei itse tarvitse tehdä, on helppoa. Työ ehkä näyttää helpolta ja muutenkin "laiskan hommilta" mutta vuosien mittaan jokainen kaivurikuski kyllä huomaa, ettei se ihan niin ollutkaan.
Se lasku maksetaan yleensä siellä elämän viimeisillä kymmenillä.
Minkä laskun kaivurikuski joutuu maksamaan?

Mikäli menee seiskaksi töihin ja lähtee 16:30, tehdään tunti päivässä pidempään kuin muualla ja kuten hän itse sanoo, että joskus tehdään töitä lauantaisin ja joskus jotain on saatava valmiiksi ennen määräaikaa tai keliolosuhteiden vuoksi, niin päivät venyy.
Se siis tarkoittaa sitä, että jos tienaa JOPA 5000 euroa/kk, se pitää sisällään pidempiä päiviä jaksolta.

Hän sanoo itse näin jutussa "”Se riippuu tehdyistä tunneista. Palkkaa tulee tietysti enemmän, jos tunteja on enemmän. Tienaan ennen veroja eli bruttona 3500–5000 euroa kuukaudessa."
Saattaahan hänen ruokatuntinsa olla tunti

Minkä laskun kaivurikuski joutuu maksamaan?
Voisit tietysti käyttää omaa päättelykykyäsikin. Mutta vuosikymmenien yksipuolisten liikkeiden jatkuvan toiston aiheuttamat terveyshaitat lisättynä istumisen ja jatkuvien heilahdusliikkeitten aiheuttamat terveyshaitat, työstä johtuva melko vähäinen liikunta.
Näistä muodostuu ikäänkuin huomaamatta se, mitä sitten siellä elämän loppupäässä joudutaan korjailemaan. Se maksaa, paitsi henkilölle itselleen, myös yhteiskunnalle melkoisesti.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Voisit tietysti käyttää omaa päättelykykyäsikin. Mutta vuosikymmenien yksipuolisten liikkeiden jatkuvan toiston aiheuttamat terveyshaitat lisättynä istumisen ja jatkuvien heilahdusliikkeitten aiheuttamat terveyshaitat, työstä johtuva melko vähäinen liikunta.
Näistä muodostuu ikäänkuin huomaamatta se, mitä sitten siellä elämän loppupäässä joudutaan korjailemaan. Se maksaa, paitsi henkilölle itselleen, myös yhteiskunnalle melkoisesti.
Mulla on huono päättelykyky, joten iso kiitos siitä kun vaivauduit paikkaamaan päättelykykyni puutteet.

Yhteistyössä