Kaivoin esille puukengät :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Tulipahan ihan muistoja mieleen. Siis tuossa 80-luvun alussa puukengät oli niin hot jotta :D
Pitäsköhän semmoset hommata (saako niitä enää mistään?) ja fiilistellä.

Niin oli, olisiko ollut jotain -85 kun muita kenkiä ei juuri käytettykkään. minullakin oli niitä useampi pari. :D Ei yhtään huono idea hankkia sellaiset taas. kyllä niitä jostain saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitix2:
Tulipahan ihan muistoja mieleen. Siis tuossa 80-luvun alussa puukengät oli niin hot jotta :D

Niin oli, olisiko ollut jotain -85 kun muita kenkiä ei juuri käytettykkään. minullakin oli niitä useampi pari. :D Ei yhtään huono idea hankkia sellaiset taas. kyllä niitä jostain saa.

Kenkäkaupoissa on ihan perusmustaa ja joissain punasta, mut ne joita kuolasin oli erikuvioilla, karvoilla yms.

Omia minulla ei ole ollut, mutta äidillä ja isosiskolla oli mustat puukengät ja lainailin niitä...en tiedä onko teknikkalaji vai mikä, mutta huonosti pysyivät jalassa. Vai eikö siitä vaan välitetty, että sai välillä hakea jalasta lentänyttä enkää takaisin.

Minul on minun pienet puukengät vielä tallella!! Siis lastenkokoa ja suoraan 80-luvun alku päästä!!!
Punaiset ja valkoiset!

Ei vaan oo mein muksuillekaan sopivia joten tuolla kaapin päällä pölyä keräävät.

Minä voisin haluta puukengät. Joskus niitä kaupassa katselin, mutta jäivät ostamatta. Ja minusta ainakin tuollaiset pienet puukengät ovat oikein suloiset, joten voisi ostaa tytölle myös :)

Yhteistyössä