Kajaanilaisia heinäkuun odottajia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hane84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tervetuloa tuonne Heinämassuihin jutustelemaan ja vaihtamaan kokemuksia, jos kiinnostaa =) En nyt muista, että onko ketään just Kajaanista, mutta varmaankin ainakin sieltä jostain läheltä. Koko Suomi aika hyvin edustettuna :wave:

Olen 24 vuotias ja ekan odottaja=) Kiva löytää suunnilleen samanikäistä odottajaa täältäkin päin! Mitenkäs sulla on muuten mennyt? Täälläpäin ihan kivasti muuten vaan näytti et vauveli haluis vähän turhan aikaisin jo maailmaan. Muuten oikein mukavasti on sujunut...

Mitenkäs teillä muilla on odotus sujunut? Minkä ikäisiä olette? Itsellä on hieman jännitys päällä raskauden kanssa kun herkästi supistelee ja ihan osastollakin on käyty makoilemassa. Nyt ihan rauhallinen tilanne, joten pääsee jopa nauttimaan tästä loppuraskaudesta jo vähän paremmin =) Mukavaa odotusta teille! =)

Alkuperäinen kirjoittaja BlackHeart:
Mitenkäs teillä muilla on odotus sujunut? Minkä ikäisiä olette? Itsellä on hieman jännitys päällä raskauden kanssa kun herkästi supistelee ja ihan osastollakin on käyty makoilemassa. Nyt ihan rauhallinen tilanne, joten pääsee jopa nauttimaan tästä loppuraskaudesta jo vähän paremmin =) Mukavaa odotusta teille! =)

HeP!! Mulla sanottiin aika varmaksi viime ultrassa että kun mitään ei ole tuolla alapäässä tapahtunut niin 16.7 on oikein hyvä arvio lasketuksi ajaksi. Eli pieni on oikein päin ollut jo pitkään mutta ei ole vielä kiinnittynyt eikä supisteluja ole ollut olleenkaan. Menee varmasti ylikin... Tulee kun haluaa =) Muutamia päiviä tässä on väsyttänyt, hengästyttänyt ja verenpainetta on saanut seurailla, mutta muuten oikein mukavasti on mennyt.

Vaikka heinäkuisia kaipailit, niin ajattelin ilmoittautua joukon jatkoksi. LA on siis 29.8 ja toista odotetaan. Yv:tä saa laitta jos joku haluaa tutustua paremmin :) Olen siis 26 vuotias kotiäiti ja tämä raskaus on sujunut edellisen tapaan todella hyvin :)

Mulla lääkäri lähetti myös sokerirasitukseen. Kai vauvan suuren koon takia. Maanantaina neuvola. Pitää siellä kysellä taas vähän lisää. Iso huokaus taas kun tulee tänään 34 viikkoa täyteen. Olettekos jaksaneet kävelykadulla käväistä? :wave:

Uusimmat

Yhteistyössä