kakka yöllä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kopiu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kopiu

Vieras
Kakkasi yöllä 8,5kk tyttö vaippaansa. Sitä ennen oli nukkunut noin 4h ja sitten kun mä aloin nukkua huoneessa niin hän heräsi ja alkoi parin tunnin hyörintäpyörintä hymyileväisenä eli ei ainakaan vaikuttanut että masua ois kipristellyt tms.. Noh sitten ähisi yhtäkkiä ja kakkasi (KOSKAAN ENNEN EI OLE YÖLLÄ KAKANNUT!) ja sen jälkeen alkoi silmät lurpsumaan ja uni oli just tulla. SItten mä menin pesemään pepun ja sen jälkeen oli taas noin tunnin valvominen..

Teinkö väärin kun pesin? En halunnut että kakka pyllyssään joutuu nukkumaan rakas.

Etpä sä väärin tehnyt. Tosin itse olen tavannut hissukseen vaihtaa vaipan ja puhdistuspyyhkeellä ottaa kakkaa pois.
Meillä oli juuri pari kk sitten hampaiden tulon aikaan kakkailua n. klo 22-24. Huomattiin aina kun mentiin nukkumaan, että haiskahtaa. Vaihdoin vaipan p.pyyhettä käyttäen eikä jäbä edes herännyt vaikka unihaalarista piti alapää riisuakin. Pesu olisi virkistänyt tämänkin tapauksen.

No en kyllä jätä kakkaa vaippaan yöksi. Olen nostanut sängystä nukkuvan lapsen ja vienyt vaipanvaihdolle, jos oon tarkistuskäynnillä huomannu, että kakka on tullut (meilläkin tosi harvinaista kyllä).

Johan se kakka siellä polttaa ihan ihon yön aikana!

Ja jos kunnolla on liiskaantunut, itse saan ainakin nopeammin homman hoitoon, kun pesen enkä pyyhi.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Etpä sä väärin tehnyt. Tosin itse olen tavannut hissukseen vaihtaa vaipan ja puhdistuspyyhkeellä ottaa kakkaa pois.
Meillä oli juuri pari kk sitten hampaiden tulon aikaan kakkailua n. klo 22-24. Huomattiin aina kun mentiin nukkumaan, että haiskahtaa. Vaihdoin vaipan p.pyyhettä käyttäen eikä jäbä edes herännyt vaikka unihaalarista piti alapää riisuakin. Pesu olisi virkistänyt tämänkin tapauksen.

Tuokin on niin yksilöllistä. Meillä on sinänsä sama, peseekö vai ei, koska jos ylipäätänsä alkaa vaippaa vaihtamaan, lapsi herää. Joten sillä, mitä sitten tapahtuu, ei ole virkistymisen kannalta enää mitään merkitystä.

Siis mä ensin hämärässä ilman valoja hain puhd.pyyhk. ja vaipan ja sitten kun aloin pyyhkiä, huomasin (SIIS VALO OLI ETEISESSÄ VAAN JA SEN AVULLA SITTEN) että oli niin kakkaa, että päätin että en tässä nää kunnolla mitään että menen pesemään..sehän vain innostui tuo tyttö..oli kyllä jo hereillä kun riisuilin alapäätä näkyviin.. Voi pientä.. Oli kyllä ehkä vaikein yö muutenkin koskaan vauvan kanssa.. Ensin valvoo ja hyörii pari tuntia ja sitten kakkaa ja sitten tunnin vielä valvoo.. Aina niin hyvin nukkuu, noin 10h putkeen yöllä. Oon miettinyt oisko hampaita tulossa lisää.. Alhaalle tuli 24.11 ja 26.11, kaksi siis tuli, ihan just 7kk iässä.. Justiinsa toissayönä oli itkuilua unensa seasta aika paljon..mutta nukkui kyllä..mutta oli sillä lailla levoton.. Ajattelin että mitenhän menee seuraava yö ja tällainen yö tuli :) Joillakin kyllä on varmaan useasti tuollaisia.. Ja se on sinänsä ikävää..viehän se voimia myös vanhemmilta. Mulla ja miehellä tuli jo siinä yöllä kinaakin hämärässä säheltämisestä jne.. Se on ärsyttävää, tekee niin pahan mielen.. Nukun siis usein vauvan kanssa kaksin sängyssä..mies toisessa huoneessa saa rauhassa nukkua ja itsekin häiriinnyn kyllä miehen kuorsauksesta jos viekussa on.. Mutta saas juu nähdä miten menee seuraava yö..

Ja ainiin - yleensä aina aamupuuron ja maidon jälkeen vasta on tullut aamupvllä kakka vauvalla, niin nyt on tullut kai 3 päivänä ihan heti yön jälkeen ja nyt siis jo keskellä yötä.. mitä on meneillään? Ei se mitenkään erilailla kai syö...

Yhteistyössä