kakkaako teidän koiranpennut tai pentuna monta kertaa yöllä sisälle?miehen mielestä epänormaalia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysynpä vaan:D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysynpä vaan:D

Vieras
että 3kk ikäinen koiranpentu kakkaa yhdesti sisälle yöllä:D sen mielestä ei ole normaalia että se paskoo yöllä ,kuulemma syötän sitä liikaa ja mun syy on että paskoo??:D neljästi annan ruoan. ja käytän illalla kakalla sitä ulkona niin siksi sen ei tarvis kuulemma paskoa yöllä...ei helevetti tuota ukkoa:D sain nauraa melkein kuset hióusuissa,kun se selittää...päivällä ei kakkaa sisälle, muutaman kerran saattaa ilopissat vääntää kun leikin sen kans... tai sellasia ruokalusikallisia kusta pari kertaa vääntää...mun mielestä jopa ihan hyvin noin pieneltä koiralta,että ei kakkaa päivällä sisälle. joskus jos oon pois niin silloin on saattanu kakata.

Tulee ihan mieleen oma mieheni (hänellä ei ollut mitään kokemusta varsinkaan sisäkoirista aiemmin). Koiramme ollessa n. 4kk, pohti kauheasti onko siinä jotain vikaa kun teki viä välillä tarpeensa sisälle :D

Ruokinta-aikoja säätämällähän pystyy hieman toki tuohon yökakkaamiseen vaikuttamaan, ja lisäksi ruuan laatukin vaikuttaa ulosteen määrään.

Meidän pentu oppi kokonaan sisäsiistiksi 3 kk iässä. Mutta eikös puoli vuotta ole se aika jolloin suunnilleen pitäis olla sisäsiisti? Joten onhan teillä siihen vielä aikaa :)

Yhteistyössä