V
vieras
Vieras
Onko kellään kokemusta vastaavasta? Lapsi 3,5v kakkaa housuun yhtäkkiä kolme-neljäkin kertaa päivässä. Tai siis "peräsuoli vuotaa" tavallaan. Sanoo, ettei voi sille mitään, kun kakka vain tulee. Sitä tulee yleensä vähän. Niin, että jää peräaukkoon ja joskus sotkee vähän housujakin.
Siitä ärtyy peräaukko ja lapsi valittaa, että kutittaa.
Itse pelkään aivan hirveesti, että on matoja. Niitä on ollut vuosi sitten. Neuvolassa sanottiin, että voisi olla kova vatsa ja siitä johtuisi. Kova kakka ei tule ulos, mutta sen vierestä vuotaa tällaista löysää kakkaa. Ja sitä ei voi kuulema estää tulemasta.
Onko kenenkään lapsella ollut tällaista?? Mä pelkään vain niin kauheesti niitä matoja, kun tuota kutinaakin on.
Siitä ärtyy peräaukko ja lapsi valittaa, että kutittaa.
Itse pelkään aivan hirveesti, että on matoja. Niitä on ollut vuosi sitten. Neuvolassa sanottiin, että voisi olla kova vatsa ja siitä johtuisi. Kova kakka ei tule ulos, mutta sen vierestä vuotaa tällaista löysää kakkaa. Ja sitä ei voi kuulema estää tulemasta.
Onko kenenkään lapsella ollut tällaista?? Mä pelkään vain niin kauheesti niitä matoja, kun tuota kutinaakin on.