NetanJahu Aktiivinen jäsen 26.08.2009 2 604 0 36 07.09.2009 #3 Niin alkoi! Aloin kuuntelemaan että mistä tuo musiikki kuuluu. Se on kyllä ihana!
F fani Vieras 07.09.2009 #4 Muistan niin hyvin, kun veljen kanssa katsottiin tuota pienenä Jostain syystä vain meidän lapset eivät ole sarjasta yhtään kiinnostuneita...
Muistan niin hyvin, kun veljen kanssa katsottiin tuota pienenä Jostain syystä vain meidän lapset eivät ole sarjasta yhtään kiinnostuneita...
M Maija Mehiläinen Vieras 07.09.2009 #6 Samaa puhuttiin miehen kanssa että lastenohjelmat on muuttunut paljon. Ei taida enää tämmöiset rauhalliset ohjelmat upota... Ja kun itestä nää Tao Taot ja Maija Mehiläiset ym.. on ihan parhaita =)
Samaa puhuttiin miehen kanssa että lastenohjelmat on muuttunut paljon. Ei taida enää tämmöiset rauhalliset ohjelmat upota... Ja kun itestä nää Tao Taot ja Maija Mehiläiset ym.. on ihan parhaita =)
V vieras Vieras 07.09.2009 #7 Juu, iteki muistan lapsena kattoneeni Tao Taoa, Tohtori Sykeröä, Alfred J. Kwakia, Maija Mehiläistä ja Muumeja.<3
Juu, iteki muistan lapsena kattoneeni Tao Taoa, Tohtori Sykeröä, Alfred J. Kwakia, Maija Mehiläistä ja Muumeja.<3
NetanJahu Aktiivinen jäsen 26.08.2009 2 604 0 36 07.09.2009 #8 No meillä jaksoi nyt 5min tuota katsoa.. Mun lempiohjelmia oli just tao tao ja maija mehiläinen yms. Halus kattoa Risto Räppääjää..
No meillä jaksoi nyt 5min tuota katsoa.. Mun lempiohjelmia oli just tao tao ja maija mehiläinen yms. Halus kattoa Risto Räppääjää..