Kakkosesta ykköseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietiskelevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harryllä on vielä vanhanaikaiset käsitykset - eli naiset eivät saa / voi haluta itse seksiä. Naisten seksi on olemassa vain miehiä varten.

Me nykytytöthän omistamme itse seksuaalisuutemme ja nautimme siitä kun huvittaa. Ettet vain Harry olisi itsekin kiertopalkinto? Jos kerran tuo termi mielestäsi sopii niille, jotka haluavat seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa - eli nauttia seksuaalisuudestaan itseään sitomatta yhteen kumppaniin tai vain jompaan kumpaan sukupuoleen.

Herääpä jo tähän päivään!

Hyvä, Harry!!!! Minä tosin itse käytän kakkosvosuja vain puolen yön suhteisiin. Pitäähän eukolle säästää pullasta rusinat, kun on purkanut kakkoseen pahimmat paineet.

Kenenkähän pullasta on eukko silläaikaa käynyt noukkimissa rusinat, kun sinä olet paineita purkanut.
Niin Larry, puolta yötä pitempään ei kukaan täysijärkinen jaksaisi sinua kuunnellakaan. Huom. täysijärkinen.

""kiertopalkinto""

Termi sopii minust oikein hyvin tommosen soopan puhumiseen! Voisi / pitäisi olla paljon rajumpikin termi!

""haluavat seksiä useamman kuin yhden ihmisen kanssa - eli nauttia seksuaalisuudestaan itseään sitomatta yhteen kumppaniin tai vain jompaan kumpaan sukupuoleen.""

Re: Kakkosesta ykköseksi? toinen tutkija 23.9.2005 9:30

Ja missähän on julkaistu tämä tutkimu? Lähdetiedot esiin.

ETI ite sulla on netti käytössä, kyllä siitä tiedotusvälineissä puhuttiin, sanomalehdissä jne.

Re: Kakkosesta ykköseksi? tutkija 23.9.2005 13:59

Älkää nyt herrantähden kutsuko tutkimuksiksi omia mututuntumalla tekemiänne päätelmiä. Joita ei ole tutkittu, kuin teidän omissa pienissä blondatuissa päissänne.

Tekeekö sulla mieli vierasta vai?

Hei Toinen nainen!

Ei se mene noinkaan! Mun mies on rauhallinen, työpaikka seurustelua toista vuotta! Piti varmasti hyvänä tyyppinä, oli katellu varmaan jo iät ajat tätä muijaa. Päivittäisiä sähköposteja vuosia, unelmointia, jne. Sitten kerto kotona ja se siitä. Oli ollut kivaa hupia töissä ja nosti egoa!

Tanja on sillä välitä miten toiset naiset käyttäytyvät! Kaikilla on liitossaan vaikeita aikoja, jolloin on kyse päätöksestä! Ei sitä tarvi olla itteensä tyrkyttämässä varatulle miehelle! Kyllä noita hylättyjä riittää ihan jokaiselle naiselle! Ottakaa siitä, mutta älkää särkekö / yrittäkö särkeä ihmisten liittoja!

Voi olla, että saat niellä vielä omaa lääkettäsi, valitettavasti!

Hyvänen aika sentään. Ei voida puhua tutkimuksesta jos on tiedotusvälineissä ja lehdissä asiasta puhuttu.

Muutenhan voimme esim. Matti Nykäsen elämästä lukea tutkimustietoa harvase päivä.

Ja ei minua lainkaan haluta vierasta. Jos alkaa haluttamaan niin vaihdan partneria.

Onko sinulla sitten epäilyjä ykkösasemasi horjumisesta? Vai miksi olet nuin ärhäkkänä?

Hei nainen 45 v;
kirjoitat niin tietävästi; entäs mikäli tilanne onkin niin, kuten minun tapauksessani. Minulla on rakastaja, ja olen naimisissa, kuten on rakastajanikin. Suhde rakastajaan jatkunut kohta kolme vuotta. Myös meidän tapauksessa molemmat 'kertoivat' kotonaan jossain vaiheessa, ja muka olimme lopettaneet suhteemme. Vaan toisin asiat ovat; ns. paljastumisesta tahti vaan kiihtyi, olemme edelleen yhdessä, entistä läheisimpiä, nyt vain puolisomme ovat luulossa että ohi on. Ei pidä kuitenkaan aina olla niin sinisilmäinen, ja uskoa ihan kaikkea mitä se oma rakas nykyään uskollinen aviopuoliso kertoo.

Yhteistyössä