Kakku ideat hukassa

Moon Vaan Melonit

Aktiivinen jäsen
10.11.2005
8 352
0
36
Pitäs huomiselle väsätä vauvajuhliin tyttömäinen kakku.

Söpöhän olis jos tekis vaaleanpuna-valkoisen kakun jossa nukkuu pikkuinen vauva päällä, mut en halua syödä vauvaa!

Kakku sais olla jotain ylitseampuvan vaaleanpunaista ja söpöä, mut koriste kuitenkin semmonen, et mun moraalini antaa syödä sitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
tee römpsä josta puskee pää pihalle :xmas: olis ainakin vauvajuhliin sopivaa aihetta
Tämmönen löytyy googlella ja se menee hiukan mun syömämoraalin ulkopuolelle

BabyShowerCake.jpg

Just juu.. kas kun ei sitä vauvantekopuuhaa ole laitettu kakkuun.. Ja toinen suri ettei vauvaa malta syödä jos on kakunkoristeena. Tosin meillä on ollut jos jonkinlaista koristetta kakun päällä eikä niitä marsipaanikoristeita ole syöty vaan on kauniisti siirretty sivuun ja syöty vaan kakku. Tää kuvassa oleva kakku on sarjassamme sitä luokkaa kun sinkkuelämää-sarjassa oli ne vauvakutsut joissa drinkeissä ui vauvafiguuri. Ihan yhtä makaaberia, mutta jotenkin kuitenkin myös huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
No oho.... :o

Meinasin ehdotella et tekisit vaahtokarkkikuorrutuksen kakkuun, mut tosta kuvasta meni pasmati niin sekasin et en enää muista loppuideaa.... :ashamed:

Mun piti tehdä kaulittavasta suklaataikinasta, mut teenpäs kuitenki vaahtiksesta... Tulee hempeitä värejä.

Keksis vielä vaan mitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja Edla-Mamma:
No oho.... :o

Meinasin ehdotella et tekisit vaahtokarkkikuorrutuksen kakkuun, mut tosta kuvasta meni pasmati niin sekasin et en enää muista loppuideaa.... :ashamed:

Mun piti tehdä kaulittavasta suklaataikinasta, mut teenpäs kuitenki vaahtiksesta... Tulee hempeitä värejä.

Keksis vielä vaan mitä.

Tee siitä semmoinen kapalon tyylinen? Vähän niinku kahdeksikko...

Yhteistyössä