Kaksi haamua ja sitten nega..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miffer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miffer

Vieras
Lopetin pillerit(meliane) huhtikuussa ja menkat olleet viimeksi maaliskuun lopulla. Lopettamisen jälkeen alkoi alavatsakivut yms. jotka sitten muutaman viikon päästä loppuivat kuin seinään.
No nyt on taas ollut semmoista menkkamaista juilintaa, nipistelyä, rinnat kipeät(ei kosketusarat, mut vihloo ja särkee), pissattaa ihan oikeasti parin tunnin välein(!), pahoinvointia, mieletöntä väsymystä, ruokahaluttomuutta... Viime viikolla tein pregchekin testin josta sain haaleaakin haaleamman viivan. Sitten tein apteekin raskaustestin josta tuli niin selvä haamu, että kyllä sitä olisi jo voinut plussaksi sanoa.. No tänä aamuna tein taas tuon apteekin ja puhdas nega :( Minkäänlaista vuotoa ei ole ollut.. eli raskaana ei varmaan olla? :(

Lääkäriin en ole saanut tänään yhteyttä kun linjat on koko ajan varattuina! :/ Rinnat ovat nyt tulleet todella kipeiksi ja nännit erittäin kosketusarat. Osaisiko joku sanoa mistä muusta kuin raskaudesta kipeät rinnat voisivat johtua? Minulla ei ole koskaan ennen mitään tämmöistä ollut..

Kannattaa tosiaan hoitaa itselleen mahdollisimman pian lähete verikokeeseen hcg-tason määritystä varten. Jos et pääse läpi terkkariin niin yritä neuvolassa, voit sanoa että olet tunsin testannut plussan, sitten negan mutta oireet jatkuu edelleen eikä kuukautisia ole kuulunut. Mulla tulee aina näissä tapauksissa mieleen kohdun ulkoinen raskaus, joka saattaa ilmetä näin. Kuitenkin voi olla kyseessä melkein mikä vaan, joten koira päästä ainakin sinne verikokeisiin jos et lääkäriaikaa heti saa.

Juu, ensi viikolla alan soittelemaan sinne enkä anna periksi ennen kuin pääsen läpi.. Tänä aamuna taas tehty apteekin testi ja selvä haamu tuli.. Tuntuu, että järki lähtee tämän epätietoisuuden kanssa! Mutta kiitos kuitenkin kaikille vastanneille :)

Voisiko olla kemiallinen raskaus? Hedelmöittyminen on tapahtunut, mutta munasolu ei kiinnity kohdunseinämään. Kohdunseinän limakalvo siis on liian ohut, jotta munasolu voisi kiinnittyä. Minulla oli 3:n kierron ajan joka kerta kemiallisia raskauksia. Otin yhteyttä yksityiseen gyneen, joka määräsi Terolutit. Sen jälkeen tulin heti raskaaksi. Tämä siis oli vuonna 2011 ja johtui luultavasti hormonikierukasta, joka oli ollut useita vuosia ennen yritystä tulla raskaaksi.

Kemiallista mietin minäkin, mutta eikö silloin pitäisi tulla kuukautisvuotona ulos? Minulla kun ei ole mitään vuotoja tullut, ainoastaan valkovuotoa ollut.. Jokatapauksessa aika lääkärille on nyt varattu. Eilen taas testailin ja yllätys,yllätys- haamu tuli..vahvempana kylläkin kuin aiemmat.. Iloita ei vain uskalla ennen kuin saa selvän vastauksen..

Eli kemiallinen raskaushan se oli.. Menkat alkoi parisen viikkoa viimeisimmän haamutestin jälkeen ja olivat suht normaalit. Kestivät vain muutaman päivän pitempään, ja parina viimeisenä päivänä vuoto oli pelkkää tuhrua. Jos tämä kierto tästä nyt normalisoituu, niin pitäisi mulla laskujen mukaan olla ovis tänä viikonloppuna(jos kierto siis pysyy samana kuin pillereiden aikaan), ovislaskureiden mukaan huomenna. Eilen alkoikin tuntumaan jännää nipistelyä ja vähän sellaista "tylppämäistä"kipua.. Seksiä oli viimeksi maanantaina ja nyt olosuhteista johtuen seuraavan kerran varmaan vasta sunnuntaina päästään peittojen väliin.. Mitä mieltä olette, voisiko näistä kummallakaan kerralla käydä tuuri? JOS minulla nyt edes on se ovis nyt..

Yhteistyössä