Kaksi ihanaa maatiaisneitoa kotia vailla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minttuliina

Jäsen
25.06.2005
211
0
16
Pistetääs tännekin jos täältä löytyis kissojen etsijöitä.

Eli annetaan kaksi narttu kissaa allergian vuoksi hyvään kotiin.
Toinen kissa on n.5-vuotias ja täysin valkoinen ja toinen n.4-vuotias värikäs neito.
Kummatkin ovat leikattuja.
Kissat asustaa Oulussa.

Jos jollain kiinnostaa niin voin antaa lisätietoja ja kuvia kissoista sähköpostiin.

Sen mitä meillä on käyny kylässä koiria niin ei hirveesti niistä perusta,toinen saattaa mennä lähemmäs haisteleen ja toinen pysyy visusti kauempana.Kuhan saavat olla rauhassa niin ei koirista välitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:
Nostetaan vielä.
Tuossa vielä kuva neitokaisista
http://www.aijaa.com/v.php?i=789529.jpg

Toi kirjava on ihan kuin mun eka kissani! Sen nimi oli Mirri ja se teki suloisia tiikerinvärisiä pentuja! :heart:

Ja lapsetkin tahtoo. Voi ei. Senkin Minttuliina ku laitat noin söpöjen kisujen kuvia. Ja viel leikattuja tyttöjä.
Kerro edes ettei ne tule lasten kans toimeen niin hyvä ois. Voitas unhoittaa noi kisut.

Joo ei ole ehkä paras palsta tämmöselle,mutta olen ilmotuksen laittanu apulaan,kissojenystävät ja lemmikkikauppa sivustoille joten vasitella kokeilen täältäkin.Ainahan voi kokeilla.

Akkavalta:Pahoittelen,mutta kissat tulevat kyllä toimeen lasten kanssa.Meillä itellä 1v8kk neiti ja voit kuvitella että kissat saavat kokea välillä rankemman puoleista rakkautta.Toinen vain nauttii kun neiti halailee ja toinen ei hirveesti välitä.Kuhan ei kiusaa niin hyvin menee.

Joo ei ole ehkä paras palsta tämmöselle,mutta olen ilmotuksen laittanu apulaan,kissojenystävät ja lemmikkikauppa sivustoille joten vasitella kokeilen täältäkin.Ainahan voi kokeilla.

Akkavalta:Pahoittelen,mutta kissat tulevat kyllä toimeen lasten kanssa.Meillä itellä 1v8kk neiti ja voit kuvitella että kissat saavat kokea välillä rankemman puoleista rakkautta.Toinen vain nauttii kun neiti halailee ja toinen ei hirveesti välitä.Kuhan ei kiusaa niin hyvin menee.

voi ei. kuulostaa kyl oikeesti ihanalta. Meilläki on tääl 2v joka jo osaa hienosti silittää kisua eikä enää röhnötä päällä niinku pienempänä. toi 5 vuotias väsyneenä tahtoo jahdata kisua.
Laittoin sulle yv:tä.

Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:

voi ei. kuulostaa kyl oikeesti ihanalta. Meilläki on tääl 2v joka jo osaa hienosti silittää kisua eikä enää röhnötä päällä niinku pienempänä. toi 5 vuotias väsyneenä tahtoo jahdata kisua.
Laittoin sulle yv:tä.

Pistin sulle sähköpostia menemään kuvien kera.

Yhteistyössä