kaksi miestä (turhis purkaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormoonit hyrrää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormoonit hyrrää

Vieras
Olen onnellinen oman aviomieheni kanssa. Tänä aamuna itkin koska huomasin rakastavani myös toista miestä. Ei ole helppoa olla kun ei tämä tunne toista kohtaan ole mennyt ohi, eikä tunteeni ole muuttunut omaan mieheenikään. Minä, joka vannoin kautta kiven että omistaudun vain yhdelle. Nyt sydän sanoo toisin vaikka tahtoisin olla välittämättä toisesta miehestä. Oma elämäni on aika vauhdikasta keski-ikään verrattuna, joten ei ehkä selity seikkailunhalulla. Seksikin sujuu, mutta silti en lakkaa välittämästä tästä toisesta. Välillä "päätän" ettei minulla ole tunteita häntä kohtaan, ja välillä taas on vaikea peittää niitä. Tietenkin turvaudun tuttuun ja turvalliseen aviopuolisoon, vaikka mieleni haaveilee myös jostain muusta. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mitään kontaktia tähän toiseen mieheen ja poista kaikki mikä häneen viittaa. Ajan myötä se menee ohi.

Ei välttämättä mene ohi. Minulla ei ole mennyt vaikkei olla nähty kahteen vuoteen eikä pidetty mitään yhteyttä. Silti hän on ajatuksissani tämän tästä.

Ei mitään kontaktia tähän toiseen mieheen ja poista kaikki mikä häneen viittaa. Ajan myötä se menee ohi.

Ei välttämättä mene ohi. Minulla ei ole mennyt vaikkei olla nähty kahteen vuoteen eikä pidetty mitään yhteyttä. Silti hän on ajatuksissani tämän tästä.

Asianomaiset tietää mistä on kyse. Ehkä ikäkriisi vaikuttaa, ja haluaisin olla vielä villi nuori?