yhteen ketjuun viitaten; millainen on hyvä perse?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Frank:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just sellanen kuin mulla. :P Olen tosi tyytyväinen.

Samoin ja mies tykkää :D

Onko sulla nyt siis jotain sutinaa sen ihastuksen kanssa, vai oonko mä ihan pihalla...? :o

En mä ikinä vois sen kanssa mitään tehdä,liian mahdoton tapaus, siis on töissä samassa paikkaa kun me :whistle: :ashamed:
Miehen kanssa yritellään selvittää välejämme

Okka! No toivottavasti saatte taas homman toimimaan!! =)

Toivottavasti! =)
Haluatko tietää kuka se mun ihastus on :whistle:

Ai oikein pomo!! Noista ei hyvää seuraa...(kokemusta on :ashamed: ) ;) Mähän päättelin jo aika aikaisessa vaiheessa, että sieltä töistä sen täytyy olla, kun niin innoissasi olit aina töihin menossa...harvoin ihan normi työnteko kuitenkaan NIIN kivaa on... :whistle:

Ai oikein pomo!! Noista ei hyvää seuraa...(kokemusta on :ashamed: ) ;) Mähän päättelin jo aika aikaisessa vaiheessa, että sieltä töistä sen täytyy olla, kun niin innoissasi olit aina töihin menossa...harvoin ihan normi työnteko kuitenkaan NIIN kivaa on... :whistle:

Kyl mä töissä tykkään käydä ilman sitä pomoakin,niinkuin tänään menen INNOISSANI iltavuoroon :whistle: :saint:

Hyvä perse on muusta vartalosta selkeästi erottuva, kokoa ja pyöreyttä saa riittää järjellisessä mittasuhteessa vaikka kuinka paljon tyyliin shakira, jlo ja kim k. Ja sitä pitää myös tuoda esiin, vielä kun saisi omaksi sellaisen...

Sopiva.

740full-kawasaki-aya.jpg

Yhteistyössä