kaksi pettäjää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Miten mulle kävi näin... miksi rakastuin kaveriini ja hän minuun. oltiin tunnettu kuitenkin jo n.8 v, ja sitten kävi näin.

Molemmat olemme tahoillamme naimisissa ja monesti ollaan asiasta keskusteltu, että tämä on väärin puolisoitamme kohtaan. Olemme jääneet kerran jo kiinnikin..

Olemme yrittäneet lopettaa tapailua ja juttelua esim.facessa, mutta vedämme magneetin tavoin toisiamme puoleemme.

Toisaalta ihanaa, mutta toisaalta ei...

Ihminen on heikko luonne...

mä tiedän yhden pariskunnan ketkä vaihtoivat puolisoita päikseen..molemmilla oli pidemmän aikaa salasuhde.Mutta niin asiaan,Tunteilleen ei mitään voi..Itse tuossa tilanteessa harkitsisin eroa miehestä ettei tarvitsisi enää salailla vaikka ei sekään varmasti helppoa olisi:(

Poista kännykästä "kaverin" puhelinnumero ja poista hänet fb-kavereista, hävitä sähköpostiosoite osoitekirjasta.

Puoleensa vetäminen on vain tekosyy, ihan itse omasta tahdostanne te lähetätte toisillene viestejä, sovitte tapaamisia jne.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="Riku";25103290]Päättää, että homma loppuu ja ilmoittaa tämän toiselle osapuolelle. Eikä selittele mitään. Eikä pidä sen jälkeen mitään yhteyttä. Hävittää kiusausten välttämiseksi kaikki yhteystiedot..

Kyllä se siitä viilenee. Usko pois.[/QUOTE]

ollaan yritettyki muutaman kerran, että ei oltaisi yhteyksissä, huonoin tuloksin. lisää vaikeusastetta tekee se, että olemme samassa työpaikassa..

Tajuat varmaan itekkin, että sulla on kolme vaihtoehtoo, joko jatkat "salasuhteessa" elämistä, jätät oman miehes ja alat seurusteleen tämän uuden kanssa tai unohdat tämän uuden ja jatkat nykyisen kanssa. Mutta ihan ensimmäisenä sun tarvii päättää, että mitä näistä haluat.

Yhteistyössä